Spot is nu sinds Juli precies 10x onder het zadel geweest. We zijn nu sinds 3 weken begonnen om hem 2x per week ongeveer een half uurtje aan het werk te zetten. Hij pakt het super op, hij is ontzettend voorzichtig met mij op zijn rug, en dat uit hij soms in verschrikkelijke luiheid
Verder begint hij het sturen nu aardig te snappen, en we hebben nu zelfs al 2x heel kort gedraafd, ik ben zó trots op hem
Speciaal voor jullie nog wat foto's van Spot zijn andere activiteiten van vandaag 
Ik laat Spot wel even vertellen!

Hoi Allemaal. Het wordt steeds ingewikkelder, nu ben ik opeens verbonden met de rest van mijn lichaam.
Maar dat geeft niet, ik doe ook steeds beter mijn best met longeren, en ook al is dit mijn moelijke kant, ik klaag niet.

Oeps, even vergeten dat ik vastzit....

Zo, ook weer gedaan. Nu nog even aansingelen, maar daar geef ik niks om, ik blijf altijd keurig staan.

En dan zit mijn vrouwtje weer op mijn rug, voor de 10e keer alweer!

En daar gaan we weer....

Even luisteren naar onze instructrice, ik vind haar bijna net zo lief als mijn vrouwtje!

Sturen blijft lastig

Na het rijden mocht ik vandaag nog even lekker spelen met mijn grote vriend Tibbe, een fries van 2 en half. ;

Nou zeg, nu lijk ik wel een shetlander.......

Mijn knappe koppie.

Ik ben nog heerlijk aan het groeien, zowel in de hoogte als in de breedte

De Skippybal, daar vind ik echt helemaal niks aan als ie zo stil ligt.

Nog even een laatste blik op mij, hebben jullie al genoeg van me ?
En nu nog even een filmpje van onze mijlpaal...... ons 2e drafje onder het zadel

http://nl.youtube.com/watch?v=vzUBMDTkhCI
Ik ben weer zo blij met mijn paard, hij doet het allemaal zo braaf, en het is gewoon genieten.. elke dag weer!
!

Die foto naast zijn duo-penotti vriend
Ik kom over een maandje ofzo lekker nog een keer langs bij je om de vorderingen te bekijken en aangezien ik met mijn camera ben vergroeid....