De paarden zijn NIET te koop, staan NIET in de wei en het lijken in elk geval Westernpaarden.
Er zitten wel stiekum een ex-draver en ex-renpaard tussen
Ik begin even met de foto´s, youtube had wat hickups dus ik heb niet alle filmpjes er op gekregen, die voeg ik dus later nog even toe. Als anderen nog foto´s hebben gemaakt, gooi hier maar bij, dan kunnen we lekker over en weer commentaar geven!
Deze sfeerfoto moest eerst even. Er waren op dit moment nog niet zo veel mensen, toen de hele tafel volzat heb ik er niet meer aan gedacht om foto's te maken. Het was wel heerlijk toeven aan de kant in het zonnetje, terwijl arme JPK z´n stem schor stond te praten.

Tones was de eerste die ik gefotografeerd had. JPK stond hier blijkbaar iets uit te leggen of hij staat een Tai Chi oefening te doen, kan ook
. Misschien weet tones het nog. Morris vond het wel prima.
Tones in actie, concentratie he, concentratie.

Wel goed luisteren he tones.

Ik zal kijken of ik nog een wat duidelijker foto van je heb Tonnie, waar je voorkant ook op staat
Volgens mij heb ik de verkeerde ge-upload. Je staat ook nog op de film hoor!Toen was BB aan de beurt met Kidding:
In strakke styling door de bak. Moooiiiiiii zadel, staat TOF! Wel volgende keer je bandages goed doen hoor

En het lekkere kontje (van Kidding dan he)

Toen was ik zelf in mijn in 5 minuten bij elkaar geleende outfit. Met dank aan Bagage.
Je ziet er toch niks van dat ik geen Westernpaard ben?

Dit was ook niet de goeie foto, ik ben lekker op dreef. Maar wederom een lekker kontje (van Torop)

En dan de volgende NIET-Western klant emma, aangezien het een superleuke foto is mag ik die vast wel plaatsen van haar (heb ik niet gevraagd)

En nog eentje, Emma is ook erg goed vermomd als Westernexpert. Staat goed!

nou dat was het voorlopig, een paar foto´s houden jullie van mij tegoed en de filmpjes komen nog. maar het commentaar mag losbarsten.

poehh warm hoor!!!

cool!!!! meer meer meer....wranlerbutt??

die eerste v brekebeentje is echt geweldig, haha!
Die
)
Dat staat ook in de DM, foto's van clinics en wedstrijden kunnen gewoon hier geplaatst worden. 
)
.