[WN] En de Wolf? Die ging door, en ging door... en nam WRAAK!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

En de Wolf? Die ging door, en ging door... en nam WRAAK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:52

Hey Bokt, daar ben ik weer eens, Wolfje!
Ik ben vandaag op stap geweest met baasje en vrouwtje, terug naar het oude baasje Sylvia! Zij gaf vandaag een trailclinic en Sonja en ik zijn altijd wel te porren voor een uurtje friemelen met balkjes en hekjes Tong uitsteken Dus vrouwtje had ons opgegeven en we mochten komen.
Dus vanmorgen vroeg (nog vóór het ontbijt Boos! ) kwamen ze aanzetten hoor. Maar gelukkig, ik kreeg ontbijt onder de reis. Lekker hooi, en toen we weer stilstonden ook m'n brokjes.
Het begon om 10 uur, dus vrouwtje en baasje dachten rond de middagbrokjes wel weer terug op stal te zijn. Mooi mis, die kenden de Achterhoekse gezelligheid en doorzettersmentaliteit dus nog niet....

Eerst maar eens even de deelnemers van vandaag voorstellen: vlnr Vera met Max (lespaard van SWRA), Delicia met Sam (voor jullie DE Sam ja Ja ), Henk met Dionne en vrouwtje en ik.
Afbeelding

Kijk, hier ga ik met vrouwtje over de brug. Vind ik helemaal niet eng, bagger ik zo overheen. Ik presteerde het zelfs om de eerste keer dusdanig NIET onder de indruk te zijn dat ik een beetje vergat om m'n pootjes op te tillen Nagelbijten / Gniffelen maar daar had Sylvia een mooi trucje voor, en mijn interesse was gewekt Vingers aflikken
Afbeelding

L achteruit ging ook wel aardig, maar vrouwtje had het moeilijk want die mocht niet spieken en moest het alleen op haar gevoel doen Duivel Maar ik heb 'r natuurlijk geholpen he Knipoog
Afbeelding

En verder oefenden we two track, sidepasses, het hek, pick up, jogovers en nog veeeeeel meer. Gelukkig konden we ook heel vaak kijken naar de verrichtingen van de anderen...
Afbeelding

En ergens rond dit punt begon ik het beu te worden... Rond een uur of 1 werd ik op de veewagen gezet en kreeg ik drinken (wat ik niet wilde, het was heel warm maar toch had ik geen dorst), hooi en wat brokjes. Dus ik dacht dat baas en vrouw nog even van dat stinkende zwarte spul gingen drinken (koffie noemen ze dat, en als ze dat gedronken hebben en je krijgt kusjes op je neus dan ehhh.... Ziek ) en dat we dan wel lekker naar huis zouden gaan. Het weideseizoen is immers begonnen, en ik had al best wel trek. Sam ook, vertelde hij me tijdens het kijken naar de rest.
Maar wat denk je??? Ze hebben binnen zitten eten, en daarna moest ik WEER rijden!!!
En tot overmaat van ramp..... PIONNETJES!!! En als ik érgens de pest aan heb.... dan zijn het wel PIONNETJES....
Kijk, ik doe m'n oren al plat en ik zwaai met m'n staart om vrouwtje te vertellen dat we die stomme dingen gewoon over moeten slaan en gras moeten gaan maaien. Straks groeit het nog zo hard dat we 't niet meer op krijgen! We moeten naar huis vrouwtje! Vrooooouuuuuuwtjeeeeeee!!!!
Afbeelding

Dionne vond het allemaal best, als ze tussen de oefeningen door maar ff een slapie mocht doen, wilde ze best voor haar baasje door de steeds krappere slalom gaan...
Afbeelding

Dus ik verzon een plan. En niet zó maar een plan, maar een GENIAAL plan! Maar daar had ik wél ff een maatje bij nodig.... Duivel

Pssssssssssst Sam! Hey! Sam, jij bent een tinker Sam, en tinkers hebben heeeeeele grote voeten.... Sam, Sammie, zou jij voor mij misschien die stomme snertpionnen de grond in willen trappen? Jahaaaaa dan blijft er he-le-maal niks van over, en dan kunnen we naar huis om gras te maaien!
Maar Sam bleef geïnteresseerd naar die pionnen kijken en zei "nee joh, da's toch hartstikke leuk die pionnen? Ik wed dat ik eigenlijk ook best achteruit er tussendoor kan!" En stoïcijns keek hij de andere kant op...
Afbeelding
Dus dat kon ik schudden.... maar ik kreeg wel een geniaal idee Nagelbijten / Gniffelen

Ik keek nog even wat die kleine Vera allemaal presteerde op Max...
Afbeelding

en sloeg toen toe...
Afbeelding
Ik ben bovenop zo'n snertding gaan staan, en ik heb er op gestapt, met m'n hoefje gedraaid, en zelfs nog een tweede erop gezet en me heeeeeeeel zwaar gemaakt. VERMORZELEN moet je die dingen! PLATTRAPPEN! STUKDRAAIEN, DE GROND INTRAPPEN! Aaaaaaaaaaaaaaaaaarch ik HAAT pionnen!!!!!!!!!!!!!!!!! En na dat alles moeten ze een grote TRAP naar de maan!!!
Afbeelding

Maar wat denk je...
't Helpt niks... helemaal niks.... die snertdingen veren gewoon weer terug in model.... *zucht*
Dus het heeft niks geholpen...
Daarna nog maar braaf parcoursje gelopen om van 't gezeur af te zijn, en rond half 5 waren we dan toch helemaal klaar. Moe, en eigenlijk ook best voldaan.... Dus we keken nog even naar de laatste verrichtingen van de anderen...
Afbeelding
om daarna terug te gaan naar de veewagen en rustig aan weer richting Holten te gaan vertrekken.

Ondanks de mislukte moordaanslag op de pionnen toch een hele leuke en leerzame dag. Sylvia en SWRA'ers, bedankt dat we mee mochten doen!

O ja, wisten jullie trouwens hoe gaaf ik daar vereeuwigd ben op de poetsplaats???
Afbeelding
Ennnnnnn..... dat ik na bijna een jaar afwezigheid nog steeds m'n eigen fanclub heb in de vorm van een schattig klein meiske dat toen ze hoorde dat ik een dagje kwam per sé met pappa naar stal moest om mij weer te zien??? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Dus uiteraard heb ik even wat rondjes met haar gelopen Lovers Wat een lieve fan he!
Afbeelding

En nu ga ik slapen hoor, ik ben bekaf! Tot de volgende keer!
Doei!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-05-08 21:13, in het totaal 4 keer bewerkt

Liezel1

Re: En de Wolf? Die ging door, en ging door... en nam WRAAK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:53

je foto's doen het niet....

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:56

Hahahaha erg leuk geschreven!! Jammer dat de foto's het niet doen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:01

Gefixt Knipoog

Wac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:03

Die appaloosa, wouw! Lovers
En wolfje met het kleine meisje, schattig!! Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:04

Ja leuk is die he! Is van Sylvia, één van haar lespaarden. Meiske dat erop reed heeft zelf een quartermerrie maar die staat nu met veulentje, dus rijdt ze op Max. Leuke combi he!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:09

leuke foto's en leuk verslag
Haha!
en sam Lovers

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:09

Geweldig verslag sonja en gave pics. Die van Sam is ook erg mooi! jammer dat niet alle foto's het doen...

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:10

geweldig verslag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:11

Wat raar, ik zie ze allemaal wel. Ik ga nog een keertje kijken wat er mis is....

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:12

Leuke foto's Sonja! En het verslag... ROFL

Zag nog een oude liefde van me Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:14

Leuk verslag en leuke foto´s!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:15

Sonja schreef:
Gefixt Knipoog

laat maar ze doen het;
Prachtige foto's. Nog even lezen Ja

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:18

Het verslag is ook errug leuk Sonja.
En wat top om te zien hoe goed Sam er uit ziet.
Lange manen heeft hij alweer Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:23

Ja Sam ziet er super uit. Heeft gelukkig een hele leuke baas gevonden die helemaal gek van 'm is. Woont hier nog geen tien kilometer vandaan. Gaan binnenkort een keertje samen rijden Lachen

Nou nog eentje voor de Samliefhebbers dan Knipoog
Afbeelding

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:24

Wat een leuke foto's en een heerlijk verslag erbij.
Dat lijkt me dat dat een heerlijk leerzaam dagje is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:26

Ja was een heerlijk dagje uit!
Ik was bijna vergeten hoe leuk het is om een dag op stap te zijn met je paard zonder de druk en drukte van een wedstrijd. Was véél te lang geleden dat ik een clinic had gedaan. Gaan we lekker weer vaker doen Lachen
(ik ben alleen zo'n zeikerd die van lang niet iedereen les wil hebben... ben een béétje verwend... Bloos )

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:26

Hij ziet er zeker goed uit.
Wolf natuurlijk ook, maar dat wist ik al Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:28

Hihi nou de vader van de kleine fan vond het maar stom hoor, die korte maantjes Nagelbijten / Gniffelen

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:29

Sonja schreef:
Afbeelding
Ik ben bovenop zo'n snertding gaan staan, en ik heb er op gestapt, met m'n hoefje gedraaid, en zelfs nog een tweede erop gezet en me heeeeeeeel zwaar gemaakt. VERMORZELEN moet je die dingen! PLATTRAPPEN! STUKDRAAIEN, DE GROND INTRAPPEN! Aaaaaaaaaaaaaaaaaarch ik HAAT pionnen!!!!!!!!!!!!!!!!! En na dat alles moeten ze een grote TRAP naar de maan!!!

ROFL ROFL ROFL
Oooh wat een leuk verslag, lig in een deuk! Maar Wolf doet het braaf hoor OK dan!
(en die Appie vind ik ook leuk Knipoog ) Leuk ook dat kleine meisje, een echte fan! Haha!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:33

Leuke foto's! *LOL* Wolfje is knap - én slim Tong uitsteken - en wat ziet Sam er goed uit!! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:33

En ook lief. Maar vrouwtje kan niet sturen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:35

En nog ééntje voor de fans van Max. Mooi joh zoals 'ie met die kleine meid aan het werk was, echt een supertof leerpaard.
Afbeelding

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:38

Ja, Max vind ik ook geweldig. OK dan!

Maar dat kan ook haast niet anders als appyfan.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:39

Geweldig verslag Sonja. Gave foto's ook. Geef Wolf morgen maar een extra knuf voor zijn mooie verslag van de dag.

Leuk te zien dat het goed gaat met Sam.