Het is al tijden geleden dat ik wat gepost heb volgens mij, was een beetje boktmoe zeg maar
maar zo af en toe begonnen m'n vingers toch weer te kriebelen en aangezien ik nu een mooie gelegenheid heb...Jaja, met Bob wilden we gaan reinen dat klopt. En we waren ook daarop gericht aan het trainen. Maar langzaamaan begonnen we het pleasuren toch wel een beetje te missen en drie weken geleden besloten we van de een op de andere dag om de switch te maken en eens te zien wat Bob ervan zou vinden, we hadden wel alletwee het idee dat niet alleen beter bij ons maar ook bij hem zou passen. En dat dat zo is blijkt nu wel de langzame onderdelen (uiteraard pakken we ook de trail en horsemanship erbij) zijn echt zijn ding.
Al snel werd het pas nieuwe reiningzadel geruild voor een mooi pleasurezadel (ja dat krijg je als er elke maand een vrachtwagen vol het terrein op rijdt
Evelien, bedankt) en nog even later moesten zijn manen er aan geloven
Het gele monster blijft ons verbazen, en heeft ons er helemaal van overtuigd dat we een goeie beslissing hebben gemaakt
Voor de critici onder ons: we zijn dus net drie weken bezig, we zijn er dus nog bij lange na niet maar hebben er tot nu toe wel een heel goed gevoel over.
We proudly present: Pleasure Bob
Geen kritiek vanaf hier hoor, to have fun is ook heel belangrijk!
Veel succes samen! 

...straks moet ik ook nog gaan joggen...