[WN] Beautiful Eyes, so Blue. Fotoshoot Sense.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Beautiful Eyes, so Blue. Fotoshoot Sense.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 20:35

Lovers Zo voel ik me nu.

Ze is zó mooi, zó lief, zó leuk. Vandaag waren vriendinnetje Femke, en inmiddels toch wel goede vriend Frank (Frank) mee naar Sense. Femke had Sense nog nooit gezien, en Frank had haar al een maandje niet meer gezien, hoog tijd voor allebei dus.

Frank was zo lief om zijn supercoole camera mee te nemen, en 112 foto's van Sense te maken. Het liefst laat ik ze alle 112 uitvergroten, en ik kan niet stoppen met ernaar te kijken..... zucht.

Kijk en geniet, van mijn prachtige meisje;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Clown

Afbeelding

Afbeelding
Wilde Sense

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
4 eyes so blue.

Afbeelding

Afbeelding
Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Wekelijkse update:
Vandaag haar dus weer uit de groep gehaald, en het ging erg goed. Eerst even lekker alle losse haren van haar weggehaald. Daarna mee naar buiten genomen om foto's te maken. Ze liep als een brave tut achter me aan, lekker een heel eind naar achter tussen de weilanden.

Toen ze eenmaal was geschrokken van een stel eenden dat uit de sloot opvlogen keek ze eens achterom en besefte ze hoe ver ze van stal weg was Clown Toen sloegen de zenuwen een beetje toe en wilde ze het liefst zo snel mogelijk terug naar bekend terrein. Een beetje springen, en onder het halster vandaan willen komen, en wat harder lopen dan normaal, ach... met wat kleine voltes draaien werd ze een stuk rustiger toen we steeds dichterbij stal kwamen. Braaf kind. Daarna hebben we dichterbij de stal nog een tijdje buiten gestaan en daar was ze super relaxed ondanks dat ze het wel allemaal spannend vond.

Binnen heeft Frank nog even geoefend met de plekjes die ze niet zo leuk vind, vooral haar achterbenen. Inmiddels ben ik er zelf ook wel achter dat dit gewoon aanstellerij is, ondertussen staat ze te eten,en dan haalt ze maar een paar keer uit als er iemand aanzit, ze maakt zich er niet echt druk om. Dus regelmatig oefenen en dan komt het goed. Het is al ongelovelijk hoe ze veranderd is in nog geen 2 maanden, en hoeveel ze vertrouwen ze al heeft opgebouwd. Ze is echt braaf, ze is koel en schrikt niet snel en is niet snel onder de indruk. Ik heb haar opgemeten.. en tadaaaa, ze is 1.50m . Ze is dus echt wel aan het groeien, en dit had ik niet verwacht Haha!

Nog even een klein filmpje om te laten zien dat ze poetsen niet erg meer vind

Mijn meisje, ben trots op haar, en zeg nou eerlijk, is ze niet mooi? Lachen
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 23-02-08 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Re: Beautiful Eyes, so Blue. Fotoshoot Sense.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:37

nee, sorry ik vind de maanogen niet echt bij haar staan, ik haar ook niet zo mooi.. Bloos

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:38

wauw, ik krijg hier zo'n blij gevoel van... na alles wat je zelf ook hebt mee gemaakt!
Fijn hoor

veerlefellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:39

niet mijn type paard maar veel plezier nog met haar de fotos zijn wel van mooie kwaliteit

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:39

Ze is prachtig op haar manier maar ik had ook liever donkerdere ogen bij haar gezien!
Dit vind ik ook prachtig maar ik vind dat soms zo kil uitzien Tong uitsteken

Miss_happy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:41

Hey Sam! Ein-de-lijk heb ik Sense in het echt gezien. En ze is echt lief. Echt een schatje. Gaat helemaal goed komen met jullie Haha!

Ik ga snel weer een keer mee!
Kus Fem

P.s. Browny is ook lief!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:44

Ik vind de maanogen juist wél mooi!
Prachtig, die blauwe kleur past helemaal bij de grijze kleur van haar bonte vlekken!
Super gaaf paard zeg Lachen
Is weer eens wat anders dan al die standaard paarden. Ja

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:48

wat een lieverd! Jullie hebben allebei mooie ogen Lachen
(en wat heb je een leuke bodywarmer/jasje aan !

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 21:48

niet echt mijn type paard. maar mooie foto's Haha!

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 23:28

1 ding is vast en zeker jij bent helemaal smoor op sense en zij ook op jou ze is al goed bijgekomen en ziet er lekker uit ga zo door samen. mooie foto's.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 23:31

sense is een plaatje Vingers aflikken
en wat is ze gegroeid, ze wordt een heel paard hoor

deze foto vind ik geweldig en zou ik op posterformaat boven bed hangen
Afbeelding

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 23:33

Helemaal met Spatter eens.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 07:08

prachtig paardje en ik vind het altijd leuk te lezen hoe ontzettend blij je met haar bent. heel veel plezier met elkaar maar dat komt vast helemaal goed.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:32

Het belangrijkste is dat JIJ helemaal gek bent op haar , ik vindt haar ook een schatje hoor . Het gaat erom dat jullie het samen helemaal leuk hebben !!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:37

Ik vind 't een heel mooi paard, hij is apart! Lachen

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:39

wat een ontzettend mooi dier, wij hebben zelf een vos met maanogen, ook z'n weg-kwijler.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 12:39

Wat een prachtige foto's Sam! Sense is een plaatje zo Lovers Frank mag ook wel zulke foto's maken als we naar de Gaasperplas gaan! Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:05

Wat een schitterend paard heb je toch, ik vind haar ogen prachtig!!
En wat heerlijk hoe ze vooruit gaat en dat je zo verliefd op haar bent!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:15

Nou, doe mij maar 100 paar van die mooie blauwe ogen hoor Ja ! WAUW!! Wat een plaatje Kwijl !
Echt, ik kan niet wachten tot ze straks lekker helemaal uitgegroeid is en in zomervacht zit, wat een X-factor gaat die hebben! Zeker weten! Cool

Die 4e foto had me onder het buro van het lachen Clown
De eerste vind ik juist echt geweldig! Jullie wandelen zo jullie eigen weg!!

Enige nadeel vind ik het halster. Bloos Hangt vaak te laag en ziet er zo scherp dun uit. Persoonlijk zie ik liever een "gewoon" halster, maar ik weet, smaken verschillen. Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:20

wat een apart dier Wat is het voor iets? als ik even heb gespiekt in je profiel is niet alles helemaal gelopen met dit paardje zoals gewoonlijk?

Verder mooie foto's en zeker het uitvergroten waard sommige!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 17:31

Jeddah schreef:

Enige nadeel vind ik het halster. Bloos Hangt vaak te laag en ziet er zo scherp dun uit. Persoonlijk zie ik liever een "gewoon" halster, maar ik weet, smaken verschillen. Haha!

Bloos Die foto is de favoriet van Frank, en enigsinds vind ik hem wel grappig, alleen mijn hoofd niet zo. Maargoed.

En het halster, het is zó lastig. Maat cob is haar te klein op dit moment, full te groot. Dit touwhalster is het enige wat ze wel past, met het gevolg dat de neusriem te laag hangt. Tijdens het lopen heb ik hem wat hoger proberen te houden, en juist met de moment waarop ik wat druk er op uitoefende. Zo irritant, zo'n tussenmaat..... maar ik heb op dit moment even geen andere oplossing Nagelbijten / Gniffelen

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:46

Leuk beestje, maar je touwhalster hangt veelste laag..

Cowgirlloesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:59

Echt een byzonder beestje!! Lachen erg leuk!!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:19

Splash_ schreef:
Jeddah schreef:

Bloos Die foto is de favoriet van Frank, en enigsinds vind ik hem wel grappig, alleen mijn hoofd niet zo. Maargoed.

En het halster, het is zó lastig. Maat cob is haar te klein op dit moment, full te groot. Dit touwhalster is het enige wat ze wel past, met het gevolg dat de neusriem te laag hangt. Tijdens het lopen heb ik hem wat hoger proberen te houden, en juist met de moment waarop ik wat druk er op uitoefende. Zo irritant, zo'n tussenmaat..... maar ik heb op dit moment even geen andere oplossing Nagelbijten / Gniffelen

Je halster zit idd echt niet goed, veel te laag! Dat belemmert de ademhaling, dus moet je (nog) niet gebruiken als het nu te groot is en je het niet op maat kunt maken. (Volgens mij kun je ze overigens wel op maat knopen hoor)
Waarom gebruik je niet een 'gewoon' stalhalster eigenlijk, die zijn gemakkelijk verstelbaar zodat je dan met een cob (op de ruimste stand) of full (op zijn kleinst) goed uitkomt? Dit is niet fijn voor je paardje, zeker als je af en toe nog wat stuiterig is.
Of een dually halster van Monty Roberts, daarmee kun je ook corrigeren mocht je het daarom doen en nodig vinden.

Verder is ze leuk hoor, fijn dat het zo goed gaat!
Vind je topics altijd leuk, want ik lees graag dat iemand (net als ik) zo blij is met d'r paardje!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:30

Zoals ik al zei,cob die op 2 maten verstelbaar is is te klein,zelfde verhaal met de full maar die is te groot.weet dat deze niet goed zit. Ze heeft gewoon een lastige maat op dit moment,en ik vind een touwhalster zelf ook niet altijd even handig. Op de momenten dat ze druk was heb ik er echt wel op gelet dat de neusriem hoger zat. Het was niet optimaal,maar bestel morgen weer een extra gewoon halster die hopelijk tussen de cob en full zit die ik nu heb Lachen