Het was P R A C H T I G weer dus vol goede moed richting de stal van mijn grote Haflingervriend Silvester!! Menig keer heb ik langs de bakrand gestaan genietend van Silvester en zijn bazinnetje, het is zo'n gave Haflinger!En nu dan voor de wagen!! Mijn dag kon niet stuk! Een prachtige rit gaan maken met DE Silvester
DE Silvester die menig keer Nederlands Kampioen is geworden daarom mag hij hier staan, in [WN-ITP]
Voordat het zover is moet Silvester ingespannen worden!

Leuk he, zo kennen jullie hem natuurlijk niet, maar dat is het leuke van Haflingers, die zijn OVERAL goed in

Hierdan, Silvester in het zonnetje, prachtige zonnestralen over zijn blonde manen

We moesten door een hekje en was toch op de grond, even snel een foto vanaf de grond maar niet te lang want we moeten verder!

Het was een prachtige omgeving, het weer zat mee en Silvester deed zo zijn best, dat brave dier bracht ons overal en was echt SUPER braaf!
En zo mooi voor de wagen 

Hier gingen we in galop, genieten ook voor Silvester, die deed extra zijn best

Deze meneer was zo aardig voor ons het hek open te doen, konden we lekker door lopen... en ik zag hem wel jaloers kijken
hij wilde ook een stukkie mee, PECH

Mijn dag kon al niet meer stuk maar ik mocht ook nog een stukkie mennen
MEGA COOL, ik mende Silvester door een heel mooi stukkie van Nederland

Het was een heerlijke rit, een MEGA heerlijke rit!! We hebben genoten!! Silvester woont in een prachtig gebied en we komen zeker terug met onze eigen paarden, gaan we te rug de buurt verkennen
Maar Silvester was niet het enige prachtige paard wat daar op stal staat
er stond nog een KANJER! Appaloosa Future
Wat een kwijlmooi beest zeg 

Zelden zo'n mooie kop gezien op een paard en het was jammer dat het zonnetje net achter de bomen ging want zijn kleur is reuze apart! Het lijkt wel goud

Hier nog een paar van zijn prachtige koppie en uitstraling en dan zo verliefd met zijn maatje, lief he? Ik zie

http://www.corinemennuti.nl/17%2002%202 ... ture.6.jpg
Silvester ENORM bedankt voor deze kans en onwijs gezellige middag!! We komen zeker nog een keertje langs