Eerst ben ik met Senna gaan rijden. Voor het eerst weer de Navman mee om bij te houden hoeveel kilometer we rijden en het tempo te zien. Ik was erg blij verrast!
Senna's draf tempo lag vorig jaar zomer nog op 13.8 km/uur, kwam zelden boven de 14 uit. En vandaag cruisde ze gewoon bijna heel de tijd op dik 16 km/uur!!!
Ze is nu twee keer door de osteopaat behandeld en het gaat zo onwijs goed! Tijdens het draven kwamen we een mega grote plas water tegen, wel 3 meter breed en ik dacht, ik draaf gewoon door, wel rekening houdend met het feit dat ze stil zou kunnen gaan staan. Maar WHOOPIE! Ze draafd zo dwars door die diepe plassen heen!! Ik was TROTS!
Uiteindelijk 13 km gereden in iets meer als 1.5 uur en dat met nog veel stappen. Echt mensen, ik kon wel janken zo blij was ik dat ze beter dan ooit liep, maar dat heb ik niet gedaan
Nee, ik heb heerlijk gelachen en haar heel, heelveel beloond!Hier een filmpje, je ziet helaas niet dat we aan het eind dus echt bergje af gaan (vandaar dat ik zeg let op
) maar was echt leuk om eens zo te doen! Met dank aan Mac voor het idee 
http://www.youtube.com/watch?v=r1oYR5hquyc
Daarna ben ik met Rocky gaan wandelen weer met zadeltje op! Mijn schoonzus liep even mee om een foto te maken. Deze keer in blauw
Hij was weer super braaf en lekker aktief!
Hier stond ik een beetje raar op (praat met mijn handen
) Maar Rock zo mooi!
Nou en alsof dat allemaal niet genoeg was ben ik met Jeddah en Elke, mijn nichtje van 3.5 jaar gaan "rijden".
Eerst poetsen natuurlijk:

Liefffffffffffff

Tralala ik ben Elke en dit is mijn pony Jeddah....

Even poseren Jeddah!

Lekker rijden, voor het eerst alleen! (wij staan natuurlijk op nog geen meter afstand he
)
En Elke kan ook al ZELF halthouden! Echt, ik was zo TROTS!

Samen met z'n drietjes op de brug. Jed geeft kustjes.

zo erg dat ik er blij van word
Wat heb jij weer een geweldige dag gehad en wat ben je toch goed in je enthousiasme overbrengen, zelfs in een fototopic!