Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( dat ben ik namelijk
) MarliesR schreef:Er was ook nog een man met een Canon 5D en een L-lens die ook telkens in de bak liep. De naam werd even genoemd maar heb ik uiterraad niet onthouden. Iemand hier een idee van plus website? (Ben benieuwd naar die foto's)

! Die palomino app is wel spectaculair zeg!
! Romkabouter schreef:MarliesR schreef:Er was ook nog een man met een Canon 5D en een L-lens die ook telkens in de bak liep. De naam werd even genoemd maar heb ik uiterraad niet onthouden. Iemand hier een idee van plus website? (Ben benieuwd naar die foto's)
Hij heeft altijd zon raar petje

Steaming schreef:Sorry Romkabouter, als ik ze aanklick doen ze het wel
Citaat:Steaming schreef:
Sorry Romkabouter, als ik ze aanklick doen ze het wel
Dat komt omdat ze ze heeft veranderdSteaming schreef:Sorry Romkabouter, als ik ze aanklick doen ze het wel
Dat komt omdat ze ze heeft veranderd
Leuk om te zien.

Steaming schreef:Klopt als een bus, echter ze is een hij hoor
Romkabouter schreef:Steaming schreef:Klopt als een bus, echter ze is een hij hoor
Sorry, ik las de naam niet en je avatar lijkt op die van woldhoeve
mijn ava lijkt op die van Steaming? Volgens mij heb ik een hele andere ava
woldhoeve schreef:dat is een rattenstaart één van een appaloosa kenmerk. Helaas geen mooie kenmerk, maar je hebt ook appies met een mooie volle staart die van mij heeft ook zo'n staart, en zijn moeder ook. Maar onze hengst Scotty dat is zijn volle broer heeft het weer niet.
woldhoeve schreef:Hoeveel heb jij gedronkenmijn ava lijkt op die van Steaming? Volgens mij heb ik een hele andere ava