Zoals vele van jullie al weten heb ik Fibromyaldie en is het lange afstand wedstrijdrijden voor mij niet meer te doen. Na veel wikken en wegen heb ik de moeilijke beslissing genomen om daarom Simply en Sudar te verkopen en een fijn nieuw Pleasure/Hunter "prospect" te kopen, want in de bak rijden en werken gaat gelukkig nog wel.Vandaag ben ik samen met Ods bij een enorm gave jaarling wezen kijken en jongens, ik ben totally in LOVE! Hij gaat nog niet mee naar huis, maar de koop is wel gesloten.
Mag ik jullie voorstellen:
Gonn A Be Easy. aka Gabe!

Gabe is een jaarling (!!!) van de hengst Explicit Cash Deposit en de merrie Fancy Sassy Sue.

Hij is een super mooie Paint, Bay Overo met een gave deels blauw oog, 4 witte benen en een vlek onder zijn buik.

Wat me zo enorm aan hem aantrekt zijn zijn mega gave, echt zwevende bewegingen. Zijn ma heeft dan ook 2 zusjes die het erg goed in de dressuur doen en wanneer je Gabe ziet bewegen verbaast dat me niks.

Maar, eigenlijk viel ik ook als een blok voor zijn super zachtaardige karakter en zijn nog heel "jongensachtige" uitstraling.

En wat een koppie he?

Ik hoop dat ik met hem, naast Rocky, Senna en Jeddah heel veel plezier ga hebben en dat ie mega goed bij m'n kudde zal passen.

Heel erg gefeliciteerd: ik hoop dat je enorm veel plezier met hem gaat hebben