Jus_dOrange schreef:Eh, ik lees zo even bij, maar ik moet even wat melden en dan een topicje openen. Daarna heb ik wel weer tijd om bij te lezen.
We zijn net "even" naar stal geweest want ik wou die jaarlinger toch nog een keertje bekijken, en we kwamen terug met de stamboekpapiertjes en haar paspoort.Tsja 't was gewoon een geweldig lief beestje, met leuke papiertjes. 't Is een ongelovelijk lief paardje en niet iedereen vind 't even leuk dat ze weg gaat, 1 April komt ze onze kant op.
Ik ga even foto's uploaden.

En een jaar geleden heb ik ook dit topic geopend. Dat ongelovelijk lieve wollige paardje is dus nu een jaar van mij, hoog tijd voor een paar foto's van 't afgelopen jaar. Ik zal maar een niet al te lang verhaal schrijven over hoe verschrikkelijk lief ze is want dat gaat na een tijdje vervelen.

Wel een leuk verhaal is hoe we d'r hebben gekocht, 't ging nogal vaag eigenlijk. Ik mocht dus op zoek naar een paardje en ik wist precies wat ik wou hebben, een jonge Paint. Had een leuke gevonden en zou daar een kijkje gaan nemen, een heel leuk Buckskinhengstje. Na m'n wekelijkse les toch nog maar even kijken wat er op Starnmeer te koop stond, als eerste hebben we dus bij Stees gekeken, zelfde leeftijdscategorie en ongelovelijk lief, daarna nog naar een hengstje dat diezelfde dag nog geboren was, die was dan wel weer errug jong. Ook nog een hele brave twenterhengst, die was echt lief maar de eigenaar vroeg d'r ook een behoorlijk bedrag voor. Thuis toch nog even nagedacht, ik vond die Buckskin wel errug gaaf namelijk, maarja dan zit je ook weer met castratiekosten en over 't algemeen lijken ruinen (en hengsten
) me niet zo te liggen. Diezelfde middag m'n instructrice gebeld voor foto's van dat lieve merrietje. De volgende ochtend vroegen m'n ouders heel droog of we nog even naar dat merrietje zouden gaan kijken en wat foto's maken, nou goed in de auto en op naar stal. De foto's in 't bovenstaande topic zijn toen gemaakt... Ze was wel errug lief hoor.
Nouja even later was de koop dus rond.
In 't afgelopen jaar hebben we allebei heel veel geleerd, zonder grote problemen heeft ze een longeersingeltje om gehad, peesbeschermertjes om gehad, dekentje op gehad, d'r angst voor tuinstoelen overwonnen...
We hebben teveel gedaan om op te noemen, dit jaar zullen we ook heel veel nieuwe dingen moeten doen en begin volgend jaar zal ze als alles naar wens verloopt weer teruggaan naar mammie en pappie op Trainingsstal Starnmeer om nog veel meer nieuwe enge dingen te leren. 
Nou goed, genoeg gekletst hier zijn de foto's:
Vorig jaar, tweede ontmoeting met Stees
Stees in de trailer voor de verhuizing
In Castricum aangekomen
Wat een ukje was ze toen

Heerlijk crossen door de bak
Of gewoon lekker sjokken

Ook nog op de foto gezet door Ragverp
Veel mensenvriendjes gemaakt in C'cum
Maar ook paardenvriendjes
Een mooie nieuwe stal voor 's winters gekregen
Mooie roze beschermertjes

Een hele schattige deken (Quote pa: "dat dier is niet kleurenblind hoor, die heeft hartstikke goed door dat je d'r in de zeik neemt.")
Vandaag gemaakt:

Synchroongrazen
Bips

Pff een jaar samenvatten in 15 foto's is heel lastig, maar ik denk dat 't zo ongeveer is gelukt.

Suus
(Sorry Beau, heb nog geen foto van d'r roze dressuursetje
) 

Knap hoor