, volgens mij is het een hit dat ze ergens naar toe wilGaat alleen een beetje moeilijk met een mestkar...

maar ze maakt ons steeds weer aan het lachen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, volgens mij is het een hit dat ze ergens naar toe wil
Wranglerbutt schreef:Leuke foto's![]()
Vraagje: Waarom heeft je veulen een deken op?
susan schreef:lijkt me niet een heel handig iets, laat ze juist nu een beetje uitharden heb je later echt profijt van, nu al watjes er van maken zal niet bijdragen aan een uitgehard paard!

.... Escardo schreef:susan schreef:lijkt me niet een heel handig iets, laat ze juist nu een beetje uitharden heb je later echt profijt van, nu al watjes er van maken zal niet bijdragen aan een uitgehard paard!
daar heb je gelijk in...hmm..dus het is niet erg als de stal doortocht?!?.. en ze nat regenen?
..vorige jaar had er een veulen op stal een longonsteking. dus ben een beetje huiverig...

.. had begrepen dat dat niet echt op prijs gesteld word... maar ik ben een beginneling in de western.. dus help me als ik het fout zeg...

)

,, Echt hele leuke foto..
Geweldige foto!
Cassidy schreef:Leuke foto! Hebben jullie er standaard balken op liggen of was dat voor de foto?