[WN] Faiz voor het eerst op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Faiz voor het eerst op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:13

Een paar weken geleden is Faiz, onze nu vijfjarige Arabier, voor het eerst mee op wedstrijd geweest, naar de Woodland Spring Trophee in Den Ham.
Hij heeft meegedaan in de open Showmanship at Halter, omdat ik dat een mooie manier vind om een paard kennis te laten maken met een wedstrijdomgeving, met het fenomeen wedstrijdspanning etc etc.
En het resultaat mocht er zijn: we hebben allebei enorm genoten en een machtig mooie dag gehad! Hij was vol vertrouwen, heel goed op mij gericht, en hij vond 't allemaal maar wat interessant!

Heeeejjjjjj wat is hier allemaal te doen? Ziet er gezellig uit!
Afbeelding

Lief ben ik he!
Afbeelding

Hophophop vrouwtje bijna in galop
Afbeelding

En ook buiten liet hij zich graag vertellen hoe knap hij was, hier door Bokker Quibbes, alias known as onze vorige groom die nu zelf start met haar knappe pony Manja:
Afbeelding

Nou zeg het maar, waardig toekomstig opvolger van Milena?
(Deze foto's zijn trouwens allemaal gemaakt door Pannenkoek hier op Bokt)

Groetjes, Sonja

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:27

Als ik zijn koppie zie, weet ik weer waarom mijn eerste liefde de arabier was

Yank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:45

Schitterend paardje!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:50

Thanks, is m'n knappe ponniekind
Ben onwijs trots op m'n Rarebiertje.

Vanmiddag was er iemand op bezoek die er wel eens op wilde en hij deed 't zo knap! Op een gegeven moment kwamen er wat rijtuigen in volle draf langs (nouja, de paarden die ervoor liepen dan he ). Er waren nog 2 KWPN' ers in de bak waarvan er eentje het liefst achter me wilde schuilen en de ander uit z'n panty ging. En Faiz? Die ging braaf verder met z'n werkje....
Hoezo Arabieren zijn heet en hitsig....

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:30

Wat een lekker bekkie!!!!!
Je hebt wel een bijzonder arabje hoor.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:33

Ben er ook behoorlijk wijs mee. Had ik nooit verwacht, combi Arabier/Sonja klonk me altijd wat vreemd in de oren. Ben meer een Fjordenmeisje
Gelukkig had Johanna meer inzicht, en wist Faiz zichzelf ook verrekte goed te verkopen

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:34

Wauw wat een sjiek koppie Son...... eneeeh dr kan er geeneen toppen aan Mileentje he? Foei!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:37

Viv ze zijn allebei zo verschillend dat ik ze gelukkig niet in hetzelfde rijtje hoef te plaatsen

Milena is bijzonder. Mijn eerste paardje, m'n grote liefde, en een dier waar ik zo ontzettend ape-rete-trots op ben voor wat ze allemaal al voor me gedaan en gepresteerd heeft! En er zit nog steeds rek in, dus waar ligt onze "max" als combinatie???

Maar Faiz is ook heel speciaal.... Ik had uberhaupt nooit verwacht dat ik met een arabier op zou kunnen bouwen wat ik nu toch met hem heb... Maar eerlijk is eerlijk, hij is wel met een heel ander doel aangekocht. Faiz is niet mijn paard voor het leven, zoals Milena dat wel is. Faiz wordt ooit verkocht... (zegt ze nu stoer, maar ehhhh.... )

Ineke2

Re: Faiz voor het eerst op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:39

Wat een geweldig mooi koppie heeft Faiz zeg... wat een uitstraling. Ik ben verliefd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:41

Dat doet die floeperd wel met meer mensen ja...
Was ook erg grappig op de wedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel camera's op me gericht gezien, wat Mileen ook al allemaal gewonnen heeft....

johanna29

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:04

Tja Sonja , weet je eens arabier altijd een arabier !!! Je wordt er gewoon mee besmet en je komt er NOOIT meer van af. Ik kan het weten want mijn vader heeft in 1971 zijn eerste arabier gekocht ! Je kunt wel stellen dat ik met deze edele intelligente dieren ben opgeroeid. Ik zou mij ook geen leven zonder deze dieren voor kunnen stellen !!!

Veel pezier met je rarebier !!!

met vr.gr. johanna vellinga

johanna29

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:08

Ohja, voor dat ik het vergeet; de vader van Faiz is de wereld, europees en nation cup winnaar Ekstern. De moeder is een dochter van de legendarische hengst Ibn Estasha. Faiz heeft heeft die schoonheid en uitstaling dan ook niet van een vreemde !!

met vr.gr. johanna vellinga

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:10

Ehhhhh als iemand zich nog afvraagt wie mij besmet heeft.....

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:17

Sonja,

Super!

Ik vind het oprecht een hele eer dat je die foto's gebruikt, ik hoop dat je begrijpt waarom ik ze dus zonder Copyright overdraag.

Mooie paarden verdienen mooie foto's! (ik denk dat ik dat maar eens in m'n onderschrift zet.....)

Rob

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:57

Wow wat een heerlijk paardje! Mag je terecht trots op zijn!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:09

Ik ben er ook hartstikke blij mee Pannenkoek! En inderdaad leuk dat je ze dan gewoon kunt gebruiken voor een topic als dit, of bv voor je profiel!

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:11

wat een mooi paard heb je daar zeg! ik ben niet een arabieren type maar deze vind ik echt heel mooi!

heel veel succes metjullie wedstrijden

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:55

Faiz verkopen??? Dies gek! Het is een prachtig dier! Wat een uitstraling! En dat koppie! Halster staat hem bijzonder goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:22

Ik ZEG ook wel heel stoer dat hij ooit verkocht wordt, maar ik denk dat ik al heimwee naar 'm krijg als hij uit logeren zou gaan

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:46

Nou, maar waarom zou je hem willen verkopen dan? Waarom niet nog een paard voor het leven?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:16

Sommige paarden zijn een soort van investering.... Nou ja, ALS je bereid bent om weer afscheid te nemen tenminste...

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:24

Mooi koppie hoor Sonja. Was zeker een hele belevenis voor m . Ik heb in Dirksland met Flaxman's Varaz, Arab van mn zus, gereden, zijn 1e wedstrijd en keek precies als jouw paard.

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:53

JAAAAAAAAAAA, geweldig mooie foto's van Faiz.

Hij viel ook echt op door zijn uitstraling.
Later in de inrijbak vond ik hem zo heerlijk jong en onbevangen. Echt nog een beetje baby.
Dat wordt nog wat in de toekomst. We gaan vast nog veel van jullie horen en zien.

Groetjes Marjan

(ps. jammer dat er de 22e geen SAH is. Wij doen 's ochtends mee. Lekker dichtbij he!)

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:18

wat een prachtig sprekend koppie!

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:28

hij is gaaf sonja, hopelijkkan ik hem sneleens in het eggie bekijken!