graag wil ik jullie voorstellen aan mijn grote trots!
paspoortje:
Naam:AA Magical Dust
Roepnaam: Flow
Leeftijd: 4
Ras:Quarter
Stamboom:HC Dust 'n Tari x JM Magical Moments
Verhaaltje hihi:
Op 24 Juni 2010 was het zover Flow werd geboren uit mijn favorieten merrie Magic, ik was opslag verliefd ook al was ze een erg iellig en klopte ze voor geen meter, dit werd mijn paardje ik wist het zeker. Niemand vond haar echt leuk, maar ik was helemaal weg van haar. (helaas is mijn camera gecrashed en heb ik geen veulen foto's meer van flow
)Rond de tijd dat ze 1 jaar werd ging ze naar de opfok waar ze 2x heeft gestaan en heeft haar heel goed gedaan, toen ze net 2 werd is ze terug gekomen en ben ik gelijk met grondwerk en vertrouwen opbouwen begonnen. Tegen niemand was ze echt lief, ze schopte vaak , kwam om elke scheet omhoog, maar tegen mij was het een ''goude '' paardje !
zo kwam ze terug van de opfok de 1ste keer, hier was ze 1 jaar en 3 maanden.

Hier was ze 2 en voor het eerst een zadeltje erop.(het zadeltje woog maar 2 kilo)

Toen ze 3 jaar werd ben ik met de toenmalige eigenaar in gesprek gegaan of ik haar zelf in mocht rijden met begeleiding van hem (mijn trainer toen de tijd). Hij was erg enthosiast en wilde meteen beginnen ermee, ik heb nog 3 weekjes gewacht en toen gingen we beginnen met het aller spannendste het inrijden! Ze deed het vanaf het begin super goed en vond haar balans aan de linkse kant erg snel, ze begreep wat ik van haar vroeg alleen was het iets te voorwaarts, iedere week kreeg ik les op haar en daarnaast reed ik haar door de weeks zelfstandig, we gingen met sprongen vooruit en ben tot nu de dag super trots op haar waar ik haar heb gebracht maar zeker waar zij mij heeft gebracht.
Op 12 juni 2014 kwam mijn grote droom uit en kreeg ik als verjaardagscadeau mijn eigen paardje Flow!! ik was door het dolle heen!
Maar onder alle leuke dingen waren er ook minder leuke dingen zoals het papierwerk wat dus niet in orde was, ik ben daar 1 jaar mee bezig geweest om dit allemaal recht te krijgen en nu zijn ze eindelijk onderweg naar mij! Daardoor kon ik dus eindelijk haar paspoort aanvragen en kan ik volgend jaar beginnen met wedstrijdjes rijden.
Ook ben ik van plan haar een maand in training te zetten bij Jan Pieter Koopman omdat ik hem een super goede en rustige trainer vind en hoor ik veel goede dingen over hem.
Nou na een heel verhaal hieronder wat foto's van paardjelief ( ze moet nog meer body krijgen maar dit is recent gaan vormen , hier heb ik niet echt foto's van waar je het goed kan zien maar die komen zeker nog).

(slechte houding , hier ging ze net erg hard versnellen uit schrikreactie)

(gekke foto hihi)

(samen met vriendinnetje aagje)

Dit is de meeste recente foto, van 1 oktober, nu al meer bespiering.

Dankjewel voor het kijken!
xxx