Aangezien mijn dochter en ik wel in zijn voor zo'n leuk weekend hadden wij ons ingeschreven .
Het werd een heerlijk weekend met een leuke rit op zaterdag, een enorme gezellige bonte avond met spelletjes als spijkerbroekhangen, schieten, pony zonder aan te raken ergens heen drijven, waarbij steeds kaarten voor de bingo gewonnen konden worden en uiteindelijk de bingo wat weer behoorlijk hilarisch werd omdat halverwege bleek dat er wat balletjes vergeten waren in het spel te doen(er kwam maar geen bingo

De volgende morgen begon met een heerlijk ontbijt en daarna maakten we ons klaar voor de grote rit van de zondag.
Nog mooier weer als de zaterdag

En dan hier natuurlijk de foto's!
De lol begon zaterdagmorgen thuis al met het schilderen van de paarden en zetjes maken van de kalkoen- en kippenveren.

Op het terrein van de manege de eerste foto's maken.

We vertrokken met een groepje bokkers maar al snel bleek het tempo van onze paarden veel hoger te liggen als van de rest dus besloten we op een derde van de rit met zijn tweeen verder te rijden.
Halverwege werden we verwend met drinken en koek

En dan de foto's van de zondag

Het vertrek!

Tot later

We gingen even heeel dicht langs de snelweg

Maar toen kwamen we in een schitterend vennengebied.

De paarden even laten drinken en toen weer verder.

Op de pauze-plaats werden we verwend met een echte cowboy maaltijd van bonen met tomatensaus die ter plekke in een ketel hangend onder een houtvuur werd klaar gemaakt

En verder ging de rit door bos en weer een prachtig ven waar we dwars doorheen "moesten".

Een laatste blik over het ven en toen weer verder met de rit.

Veels te snel was de rit al weer gereden en waren we terug op de manege.
Na ons beddengoed en spulletjes opgehaald te hebben en alle spullen en paarden ingeladen te hebben konden we weer gaan.
Toen reed ik de bus helaas vast op een houtstronk die half in de grond lag en beschadigde de plastic houder van het oliefilter

Gelukkig waren er een hoop mannen op de manege die ons hielpen en uiteindelijk heeft mijn man een nieuwe houder gemonteerd en kwamen we met een paar uur vertraging toch met alles weer thuis