Begin 2008 hebben jullie kennis mogen maken met mijn grote liefde Miss General Command aka Whiskey, een QH merrie van nu 11 jaar. December 2007 werd mijn Pennydroom werkelijkheid en was het zover dat ik Whiskey eindelijk 'de mijne' mocht noemen dus dit is altijd een speciale tijd voor ons
We hebben in 2012 een beetje pech gehad, we zijn in Maart met spoed naar Utrecht gegaan vanwege een heftige koliek aanval en in Juli had ze een griffelbeen fractuur waaraan ze geopereerd moest worden. Dus ondanks dat alles weer goed is gekomen hopen we dat 2013 minder ongelukjes gaat geven. Sinds 2008 heb ik haar zo nu en dan even laten zien, maar deze foto's wil ik toch nog even met jullie delen. De foto's zijn al in mei genomen toen wij waren uitgenodigd voor een fotoshoot op het strand van Noordwijk, het was gewenst dat ik compleet in outfit ging dus vandaar de hoed etc. Normaal gesproken gaan we altijd in ons zondagse kloffie naar het strand en niet zo uitgedost
Doordat mijn laptop afgelopen week gecrasht was moest ik alles overzetten en vond ik de foto's weer terug dus vandaar dat ze nu pas op Bokt verschijnen. 

Dat waren de foto's weer! Hoop dat jullie ze leuk vinden en mocht je commentaar hebben, hou het aardig s.v.p.
en ik ben verliefd op je halster!

Ik zou nooit meer anders willen als een stoere quarter die lekker in de spieren zit hihi