Ik heb deze heerlijk Argentijnse dame nu een week of 5. Na twee keer min of meer een miskoop te hebben gedaan heb ik nu eindelijk het paardje van mijn dromen gevonden. Heel fijn te rijden, nergens bang voor, super braaf, maar met genoeg pit. Ik ben verliefd! Vandaag ging ik voor het eerst samen met mijn hond uit rijden, en ook dat ging super goed. Sproet vond het helemaal prima in ieder geval, de hond vond het erg spannend en leuk.
Prachtig paard! En hond Fijn dat je je droompaard hebt gevonden, geniet ervan!
Piloetje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-12 18:12
Ik heb haar gekocht bij Rick Woudenberg. En ja we kunnen hier lekker rijden! Als zijn de hoefpaden in Schoorl best link met heel veel boomwortels en af- en opstapjes. Maar wel heel leuk, en zeker in deze tijd van het jaar.
Ja ik was ook heel blij dat het goed ging met de hond. Ze liep af en toe wel heel dicht op haar achterbenen, toen zat ik wel even te zweten, is best een fragiel beest een Galgo. Maar Sproet gaf er niets om, geen bok, geen mep, geen moment haar oortjes plat. Heerlijk zo'n paard!
Leuk paard! Criollo's (de exemplaren die ik mee gemaakt heb tenminste) hebben inderdaad een fantastisch karakter en zijn heerlijk veelzijdig. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Daar reed ik vroeger ook altijd met mijn verzorgpony! Ben jammergenoeg te groot geworden voor Roos, heb nu een verzorgHaf maar die wil ik eerst in de bak een beetje onder de controle houden!