Vorig jaar Maart heb ik haar klik ontmoet...
Ze was 4 jaar en nog niet zadelmak. Het was natuurlijk liefde op het eerste gezicht, maar achter haar lieve oogjes ging een ongelofelijk kreng schuil. Toch heb ik haar gekocht en in Mei vond de keuring plaats.
. In Juni heb ik haar verhuisd van de trainingsstal waar ik haar gekocht heb, naar mijn eigen stal.Vanaf dat moment heeft ze geen stap meer verkeerd gezet. Van een bijtende, trappende onbetrouwbare nachtmerrie, werd ze een lieve knuffel!
Die zomer hebben we vooral wat bosritjes gemaakt en amper in de bak gereden. In september werden mijn vriend en ik uitgeloot op een (nieuwbouw, is in april vervolgens opgeleverd) huisje, 3 kwartier met de auto van de stal waar ik stond vandaan. Ik heb toen besloten haar alvast te verhuizen naar een stal daar, zodat ze vast kon wennen. Tegelijkertijd was ik aan het afstuderen, dus van de winter heb ik ook hooguit 2x in de week gereden in het bos.
In april zijn we dan eindelijk in ons nieuwe huisje gaan wonen en had ik mijn diploma in the pocket, dus moest ze aan de bak! Ze pakt alles heel fijn op, en ik ben ongelofelijk blij met haar, mijn lieve pennypaardje!
Vorige week is Lieke van den Oord (lieke123, http://www.vandenoordfotografie.nl/) langs geweest.
Hierbij dus eindelijk weer wat foto's van mijn meisje!

Showkleding mogelijk gemaakt door Toekie!

en enorm opgeknapt, als ik af mag gaan op de foto van vorig jaar