Dit was ons laatste topic: [WN-ITP] Yu (3 yr APHA) gaat als een speer!
Yu is ongeveer 3 maandjes onder het zadel... en wordt nu 2-3x per week gereden, waarvan veel buiten rechte stukken stappen en af en toe een drafje
de eerstvolgende keer gaan we voor het eerst een galopje proberen, want ze heeft al aangegeven dat ze daar klaar voor is (wilde de laatste keer uit zichzelf al aanspringen vanuit draf) 
Ik ben van plan vanaf nu wat vaker 'echt' aan het werk te gaan in de bak, voordat straks het mooie weer voorbij is en de (buiten)bak in een zwembad verandert
daarnaast hebben we ons eerste lesje gehad en Yu vond het in eerste instantie 3x niks, iemand die steeds schuin achter d'r aan loopt... niet te vertrouwen die lesgeefmensen
Eerst maar het bewijs dat Yu ook heel knap voor halterpaard kan spelen

Haar koppie die mij altijd doet smelten

En dan ook maar wat actiefoto's, vandaag geschoten door iemand die wel 2 minuten van z'n vrije tijd op wilde geven voor mij
vers van de pers dus (jammer genoeg scheen net op dat moment de zon niet):
stomme rechter broekspijp

Moet af en toe nog ff duidelijk zijn met de neck reining/corrigeren..

Had niet in de gaten dat de tie strap ineens los hing
volgende keer ff beter opletten...
Klein stukje in de back up

Het beruchte heggetje die ze heel lang doodeng vond (en nog steeds geen vrienden mee is
) want ze kan niet zien wat er aan de andere kant zit.. gras dus 

Ben ik best trots op
hier willen we naartoe!

Ik rijd trouwens nog niet op bit; deze hangt er alleen aan om te wennen, de teugels zitten er niet aan vast

Zoals ik al zei, kleine update.. dus hier laat ik het weer bij
Maar ik houd jullie op de hoogte!En tip van Yutah: niet te hard werken met dit warme weer, gewoon baasje overtuigen dat lekker samen luieren veel gezelliger is

Doeidoei en bedankt voor het kijken
Maar ik snap wat jullie bedoelen, vroeger had ik het probleem dat ik te 'hol' zat met m'n schouders strak naar achteren, daarna ging ik juist steeds teveel naar voren hangen en nu heb ik mezelf dat een beetje afgeleerd, maar m'n schouders vergeet ik nog wel eens