[WN] Always a pleasure :) Diamond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Always a pleasure :) Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 12:20

Sinds 1 juli lease ik Diamond voor 3 dagen in de week. Ze staat bij trainingsstal Starnmeer. Meeste mensen kennen mijn topics al wel :D Ik heb het rijden totaal opgegeven, vond het doodeng, aan de longe begonnen op Twister eind maart, en nu hobbel ik op Diamond rond. Ik ben nog steeds te onzeker maar langzaam maar zeker gaat het steeds beter :) We hebben ook erg goede begeleiding! En we hebben alle tijd.
De foto's van Gera zijn gemaakt tijdens onze oefenles voor een pleasure wedstrijd die we a.s. zondag hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als afsluiter <3
Afbeelding

Stormchaser

Re: Always a pleasure :) Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:13

Leuke foto's en jullie komen er wel hoor! Jullie zijn in ieder geval heel leuk samen!

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:24

De laatste 2 foto`s vind ik een mooi beeld geven van jullie samen ;)

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:40

Leuke foto's, veel succes met Diamond.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:43

ziet er leuk uit,
alleen zo te zien is je cap niet goed, die zit te hoog. een cap hoort net boven je wenkbrauwen te zitten.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:23

PocoGaucha schreef:
ziet er leuk uit,
alleen zo te zien is je cap niet goed, die zit te hoog. een cap hoort net boven je wenkbrauwen te zitten.

Ze draagt de cap niet goed, hij moet verder naar voren/naar beneden.
Nu heeft ze de rand achter teveel in de nek, als ze zou vallen klapt die rand dan in haar nek met daardoor kans op vervelende gevolgen.

Chiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:43

Ik volg je topics al van maart, je nieuwe start. En kan maar 1 ding zeggen: wat een vooruitgang! Zo knap!
Nu je zo veel kan rijden met Diamond en een vast paardje hebt ga je waarschijnlijk nog meer vooruitgang maken en vooral nog meer plezier beleven :D Have fun en veel succes zondag!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:53

Super knap van je! fijn dat je er lekker van kan genieten en wat een heerlijk paard leas je!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:56

Oh wat een prachtig paard!! <3 Fijn dat je zo lekker kan rijden en genieten TS!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 15:35

Bedankt :D
Ik hoop binnenkort echt die knop om te zetten. Met zadelen hebben we beiden nog stress, zij heeft last van singeldwang en ik word er onzeker van. Vorige keer had ik per ongeluk te strak aangesingeld waardoor zij naar achteren schoot en haar halster brak :o dan rijd ik al niet lekker meer. We zijn nog steeds op zoek naar de ideale volgorde voor ons beiden :D
Maar ondanks die stress heb ik gisteren voor het eerst vrijgereden *O*
Ik voelde me heel klungelig maar het was toch weer een overwinning :D

Diamond is ook een geweldig en heerlijk en prachtig paard, ben nog steeds helemaal verliefd <3

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:58

Wow, jullie gaan vooruit zeg! Superknap hoe jij je vertrouwen aan het terug krijgen bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 06:44

Wat een enorme stappen heb jij al gezet zeg! Echt al een gigantisch verschil met hoe je weer begon. Respect!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 13:32

Ik ga zo nog helemaal glimmen :o

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:53

Ziet er heel leuk uit!! :)

Ik vind het hoofdstel echt helemaal geweldig in combinatie met zijn blesje :):)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 19:25

Puur toeval want dat was gekocht voor twister :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:31

Leuk paard en leuke combinatie!
fijn dat je zo toch weer je vertrouwen terug krijgt in paardrijden, niets zo fijn als dat.
Ik hoop alleen niet dat je net als meerdere op die stal met dikke sporen gaat rijden tot bloedens aan toe... Heb ik vaak genoeg gezien daar helaas, niet losrijden maar gelijk volop knallen met sporen en scherpe wendingen, maar dit ziet er al een stuk vriendelijker uit, vind jou niet het type voor zoiets :D
Have fun samen!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:03

Nee dat sowieso niet. Ik heb mijn sporen er ook niet aan en moet er echt op gewezen worden dat ik haar af en toe moet drijven met spoor. Maar ze zijn er heeel alert op dat er zuinig met de paarden wordt omgegaan :) Dat is mijn ervaring

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:40

Annickkii schreef:
fijn dat je zo toch weer je vertrouwen terug krijgt in paardrijden, niets zo fijn als dat.
Ik hoop alleen niet dat je net als meerdere op die stal met dikke sporen gaat rijden tot bloedens aan toe... Heb ik vaak genoeg gezien daar helaas, niet losrijden maar gelijk volop knallen met sporen en scherpe wendingen, maar dit ziet er al een stuk vriendelijker uit, vind jou niet het type voor zoiets :D
Have fun samen!

Wat een onzin zeg...

mirella75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:21

Annickkii schreef:
Have fun samen!

Ook alleen maar cowboy films gezien???

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 11:26

Ik heb die tekst niet eens goed gelezen alleen dat stukje over sporen
Maar ik rijd heel bewust bij die stal want als ze ergens goed voor de paarden zijn
Met dikke sporen en barrelrace praktijken ben ik daar niet tegen gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:25

Vriendin van mij staat daar en ben paar keer meegeweest, in een uur tijd had er iemand daar 3 paarden gereden die constant met sporen tot bloedend aan toe aangedreven werden, echt te zielig.
En ook niet even losrijden ofzo, maar goed niet iedereen is gelukkig zo, en nee niet te veel cowboy films gezien hoor, zo een opmerking slaat nergens op.
Maar even voor de duidelijkheid ik ben fan van die stal en vind dat ze het super voor elkaar hebben, dit was vorig jaar dat ik dat gezien heb, ga niet zomaar verhalen in de wereld gooien maar vond dat toch echt te erg voor woorden en mijn vriendin zegt zelf ook dat ze dat wel vaker heeft gezien bij haar.
Maar misschien leuker voor ts om on topic te blijven, ik hoop dat je nog heel veel plezier van je paardje blijft houden en vind het leuk dat je toch weer vertrouwen krijgt in zoiets moois.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-12 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:27

Sirius_ schreef:
Maar ik rijd heel bewust bij die stal want als ze ergens goed voor de paarden zijn

Overigens vind ik de stal zelf super, alles goed voor elkaar en ken de eigenaar ook dus weet ook wel dat hij goed voor paarden is.
Is misschien 1 meisje geweest maar heb daar tegen haar ook wel even een opmerking over gemaakt dat ze niet erg kon waarderen geloof ik.

mirella75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:54

Annickkii schreef:
Sirius_ schreef:

Overigens vind ik de stal zelf super, alles goed voor elkaar en ken de eigenaar ook dus weet ook wel dat hij goed voor paarden is.
Is misschien 1 meisje geweest maar heb daar tegen haar ook wel even een opmerking over gemaakt dat ze niet erg kon waarderen geloof ik.

Zo komt het in ieder geval niet over dat je fan van deze stal bent.
Als het maar bij 1 persoon is gebeurd dan hoor je dat netjes tegen deze persoon te zeggen in plaats van hier op het forum.
Maarja! das mijn mening ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:59

mirella75 schreef:

Is misschien 1 meisje geweest maar heb daar tegen haar ook wel even een opmerking over gemaakt dat ze niet erg kon waarderen geloof ik.[/quote]

Zo komt het in ieder geval niet over dat je fan van deze stal bent.
Als het maar bij 1 persoon is gebeurd dan hoor je dat netjes tegen deze persoon te zeggen in plaats van hier op het forum.
Maarja! das mijn mening ;)[/quote]
Ik heb nooit gezegd dat deze stal niet goed is, dat is een kwestie van goed lezen, heb alleen gezegd dat dit er vriendelijk uit ziet en dat ik hoop dat ze niet zo met sporen gaat rijden zoals die persoon in kwestie deed.
Misschien had ik dat niet helemaal goed geformuleerd in mijn eerste reactie en was het een beetje off topic maar als je verder had gelezen in mijn reacties dan lees je ook dat ik dat tegen die persoon in kwestie heb gezegd dus dat heb ik al netjes gedaan tegen diegene...
Dus zullen we er geen reltopic van maken en gewoon verder gaan, is voor ts ook niet leuk hè.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:34

Jij schrijft het toch, ik heb daar ook 3 jaar op stal gestaan en nooit opengereden paarden gezien...