Milou en ik houden meer van wat meer kleur in Oud Gastel, onze tweede "echte verweg" wedstrijd.
Al deden we wel mee met de blauw van de kou!
's Ochtends hadden we een klein laadprobleempje met 2 paarden en konden we dus pas laat weg. Hierdoor had ik nog maar kort om in te rijden voor de Trail en de spanning was bij Milou en mij te snijden, kijk maar:
Hier wilde ze al niet stilstaan bij de pion, terwijl ze daar normaal rustig een tijdje staat

Bij het hek dacht ze: ja doei! Ik ga gewoon lekker heel hard achteruit! Waarop ik dacht: Ech nie! Ik pak gewoon heel snel het touw en dan ga je er lekker toch doorheen!
Ze ging wel hoor. Uiteindelijk.
Was wel trots op d'r hoor, ondanks de zenuwen heeft ze wel alles gewoon gedaan. In een dribbeldrafje wel is waar, maar toch

We waren uiteindelijk 7e van de 8 geplaatsten geworden
Hier kregen we een bruine rozet voor. Nah, geen mooie knalkleur.. Volgende onderdelen gaan we het anders doen!Na de Trail was de Pleasure. Daar startte ik L4. Ging al stukken beter. Ze had door dat er heus geen enge monsters in de bak zaten die wel een lekker stukje haflingervlees lusten!

Hier werden we 4e, van de 10. Een witte rozet dus. Ik was zenuwachtiger dan Milou geloof ik, aan die foto te zien

Daarna was de Horsemanship L4 aan de beurt. Hier helaas geen foto's van die ik zo snel even kan vinden
Zelf dacht ik dat het niet zo heel erg goed ging. Opzich ook niet slecht, maarja. Je weet wel. Gewoon een beetje gemiddeld
Merkte ook Milou dat ze moe begon te worden.Maar, toen de prijsuitreiking! Toen de 3e plaats geweest was dacht ik "ach, zal wel niet geplaatst zijn. Zo goed ging t niet."
2e plaats.. Nope..
1e plaats.. Startnummer 35.. Wacht eens even.. *checkt pad* Oh, dat zijn wij!
Ging het toch beter dan verwacht
Toch nog een leuk kleurtje in de wacht gesleept
Gauw Miloutje afgezadeld, warm dekentje opgedaan en lekker in de stal met een beetje bix gezet. Nog bij de reining gekeken en daarna zijn we weer gaan laden en weer naar huis gegaan. Al met al, een supergezellige leuke dag met de hele Lone Star bubs en iedereen die er was!
Groetjes van Warbling en hoefjes van Milou!
ik heb altijd rode wangen.. en met kou wordt het extra erg hihi.

Kleurrijk setje heb je daar, leuk hoor
maar bedankt voor de tip! Je hebt ook wel gelijk haha.
had d'r winterdeken en zweetdeken meegenomen, was ik wel blij mee want in de tijd dat zij d'r zweetdeken niet ophad heb ik er lekker onder gezeten
, zo
of zo: 
vond het wel heel leuk dat zij ook mee was! 
ja ging best goed