Dit zijn foto's gemaakt tijdens de open dag van Lone Star Western Stable in september dit jaar. Bandito en ik hebben meegedaan als 'bandieten' tijdens een demo Trail. We vinden het namelijk leuk om de Trail te demonstreren met een soort verhaaltje erbij, zodat het ook voor niet-western-ruiters een beetje leuk te volgen is
Alle ruiters uit de demo zijn 'gewone' manege ruiters van onze stal. Komen ze:Korte samenvatting: Pocahontas en Lucky Luke gaan trouwen en worden lastig gevallen door een stel bandieten (waaronder ik dus
)Onze Pocahontas (op Miss Sunshine Kid) en Lucky Luke (op Donna) bij de 'wilde rivier'

Oh sh*t, daar komen de bandieten aan! Dat wordt natuurlijk ruzie

Ja hoor, het wordt ruzie en de lelijke woorden zijn niet van de lucht!

We zetten de achtervolging in! Over balken en door sleutelgaten

Pocahontas en Lucky Luke proberen te ontsnappen door een smal pad te volgen langs een ravijn...

Maar de bandieten vinden ze toch en krijgen ze bijna te pakken!

De bandiet met rode zakdoek rijdt op Angel of Darkness, de knappe pappa van Bandito.

Aan het einde van de achtervolging bereikt de spanning haar hoogtepunt......
Het komt tot een vuurgevecht tussen de hoofdbandiet en Lucky Luke!

En de bandiet gaat neer! Wie had dat nou gedacht!

Eind goed, al goed. Lucky Luke en Pocahontas treden in het huwelijksbootje

En ik heb een superbrave bandiet als paard!

Ohohoh, wat hebben wij een lol gehad zeg..... We hebben compleet dubbel gelegen met oefenen!
Nee, dit is natuurlijk geen 'echte' westerntrail. Maar het leidde wel tot een super-enthousiast publiek

En mijn paard is natuurlijk de ware held van het verhaal; superbraaf ondanks al het gejoel en de herrie!

) dus ja dan krijg je zulke reacties. Weet uit ervaring dat dat idd niet prettig rijd. Veel te dun ook zo'n legging. 
Enne; mooie profielfoto!
Spreken we nog een keertje af bij je Lord?