Mijn neefje ( word 10 januari 7!) wilde bij ons logeren en ook wel eventjes paardje rijden. Dat heb je met een tante met een paard en een pony, die zegt geen nee.
Maar hij wilde wel op de grote! Want hij had ook al een keer bij oma voorop gezeten op haar paard en die was héél groot!!!! ( 1.75m)
Dus wij gisterenochtend naar stal met fototoestel natuurlijk!
En hier een kleine impressie:
Silver stond in de roundpenn toen we aankwamen, dus die moest, onder begeleiding van een heerlijke wortel, mee naar stal genomen worden!

Hij moest vervolgens even op gang getrokken worden door Patrick:

Om vervolgens braaf mee te lopen!

Eenmaal uitgepakt op stal moest er gepoetst worden:

Tegen de haren in borstelen is niet fijn:

Hij wist even niet wat hij met zo'n kleintje aan moest, de vorige kleine waar hij kennis meegemaakt had, was door moeders opgetild en die gaf per ongeluk een schopje tegen zijn hoofd, dus kleintjes zijn spannend!

Maar hij bleef netjes en rustig....
Na het opzadelen heb ik hem even gelongeerd zonder Patrick, zodat hij niet héél fris zou zijn, maar zelfs tijdens het longeren was hij gewoon Silver!
Dus toen Patrick ( met de cap van tante) erop:

Al snel de longe langer gemaakt:

Hij moest van mij even kriebelen bij Silver. En Silver dacht dat Patrick eraf zou kiepen, dus ging hij braaf stilstaan!

Tijdens het stappen wat oefeningetjes gedaan:

Ze zijn ook nog een half rondje in draf geweest, maar dat wiebelde toch eventjes teveel, dus dat komt wel weer!
Na het rijden moest Silver natuurlijk toch weer naar stal, dus de cowboy nam hem wel mee:

Wat ben ik toch ongelovelijk trots op m'n peerd!!!!!
en wat een super leuk en braaf paard ! (mooie kleur ook)
Hij vond het heel leuk zo te zien
Vind het wel jammer want het is altijd leuk om met neefjes en nichtjes wat aan te pielen met je paard! En je hebt ook echt een heel mooi paard!