Vandaag 4 maanden geleden kreeg ik eindelijk mijn eigen pony!!

Ik heb mijn hele leven Engels gereden, maar zodra ik een eigen pony mocht wilde ik toch wat anders doen dan dressuur of springen!
Zo kwamen wij op deze topper uit!!

Ik rijd dus net zolang als dat ik Rick heb western!
, dus ben ik een echte beginner. Tips zijn welkom en houdt 't netjes S.V.P.Even voorstellen:
Naam: Equalizers Smart Ricky (Rick is zijn roepnaam)
Ras: Quarab
geslacht: Ruin
Leeftijd: 8 jaar
Schofthoogte: 1,53m
voor het eerst op Ricky!(bij de vorige eigenaren)

Big smile!

eenmaal bij ons thuis;
Met gebrek aan een western zadel, hebben we eerst met deze wintec gereden!

Even kijken tot hoe ver ik met mijn been bij zijn buik kwam, nooit geweten dat me andere been daardoor mee omhoog schoof

Met neckrope in de wei!!
(zijn en mijn eerste keer!!)
Met de vorige eigenaren in het bos!

Nog een x

En dan eindelijk met western zadel!!

En met Nanda;(nanniepannie hier op bokt) stal genootje die ook in western style ging!

Nog een x!

En de laatste!

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden!

Ik krijg les van de fokster van Ricky!
Wendy (Robyn hier op bokt)Echte rij foto's komen nog, maar dan moet ik ook alweer wat opgeknapt zijn (heb nu een hersenschudding)
Groetjes Livanna en Ricky!!
, maar ik was al 2 en een halfuur met hem onderweg, geen probleem verder en we waren al op de terug weg. Eenmaal op bij het crematorium lag ik er dus ineens naast...
Gelukkig hadden paard en hond netjes gewacht en zelfs met de ambulance en de politie bleven ze bij me staan. Na me vak hoorde ik dus van mensen in de omgeving dat er bij het crematorium wel meer gebeurd met paarden. Dus denk de energie die er hangt...
Maar waarom rijd je nu al met shank als je duidelijk nog niet hoe je hiermee om zou horen te gaan? Bovendien twijfel ik ook aan de kwaliteit van je zadel.