We hebben samen al een hele weg afgelegd van hele fijne, maar ook best wel pittige momenten met veel conflicten.
Het karakter van Angel is niet altijd makkelijk, ze kan nogal heftig zijn, waardoor ik tot een half jaar geleden nog twijfelde of ik er ooit op zou durven kruipen...
Gelukkig kwam ik de Waterhole Rituals van Carolyn Resnick tegen en met deze bijzondere vrouw en haar methode ben ik aan de slag gegaan. Ik heb vooral heel erg hard aan mezelf moeten werken!!
Het contact tussen Angel en mij veranderde met de dag, het vertrouwen kwam weer terug en vooral ook het plezier hebben met elkaar!
Ik leer ontzettend veel van dit (b)engeltje en blijf gewoon vreselijk verliefd op haar
Vandaag was de derde keer dat ik op haar ben gaan zitten en kon mijn man foto's maken van ons.
Ze zijn niet spectaculair (gelukkig
) maar het is voor het idee!Ben ontzettend trots op dr!
Eerst even een beetje grondwerken gedaan

en daarna ben ik een paar keer op en af gestapt... waarbij ik hele korte momenten ben blijven zitten.
Ze stond er af en toe bij als een Tennessee Walker
valt ook niet mee natuurlijk om je balans te vinden met zo'n mens op je rug 

happy me

afstappen moet ook geoefend worden

en weer erop

hier voelde ik haar spannen alsof ze wilde ploffen, dus besloot ik maar snel vrijwillig af te stappen voordat het onvrijwillig zou gaan
vond mezelf best lenig 

en nog op een ander plekje in de bak... knap ding

En zo werd onze eerste echte WN-ITP een feit
You GO girls!!!
Heel veel geluk en plezier óp Angels rug en dat jullie samen maar lekker mogen zweven!

, ons krukje is stuk, maar dit kan ook natuurlijk.