Vandaag is Hannah bij mij geweest om deze keer Sierra op de foto te zetten!
(dankjewel hannah!!)
Wat info over Sierra, die menigen kennen als Shez nobodys fool oftewel nono:
Sierra is sinds november bij ons. Ze heeft ten eerste heel erg moeten wennen bij ons, en wij aan elkaar.
Doordat ze erg vast zat in haar nek/rug wilde ze niet aan het werk, dit uitte zich in steigeren. Ze was doorgaans chagarijnig en bijvoorbeeld een wandeling maken vond ze al niks.
Eerst heb ik een ander zadel gekocht, daarna begon ze dus met steigeren en toen is de fysio geweest. Na een tijd lang longeren en behandeld te zijn kreeg sierra een Einschuss been (diepe zweer). pech na pech dus... Toen ik er weer op kon begon ze meteen weer met steigeren, al voor we wat konden doen. Toen heb ik iemand in het midden van de bak gezet die vanaf de grond kon helpen om haar voorwaarts te laten gaan. Dat is nu een week of 2/3 geleden en sindsdien doet ze het super! ze wordt elke dag losser en is als hele paard gewoon helemaal veranderd! Ze knuffelt ineens graag, komt steeds naar me toe en loopt als een trein. Ze glanst ook weer helemaal en haar bespiering is al een heel stuk veranderd.
Ik hoop ook haar zsm mee naar les te nemen.

eerst even aan de longe

walk, even inkomen, en steeds buigen

buigen

creatieve hannah!

lope! Dit is echt zooo sterk verbeterd! Ze moet echt veel meer kont krijgen en ze loopt vaak echt nog uit elkaar maar eerder kon ze linksom zowat helemaal niet galloperen, deze kant zat echt heel erg vast.
(dan viel ze naar binnen, hoofd naar buiten en dan zo erg dat ze de kracht niet meer had om te galloperen)

okee fout moment maar toch

jammer dat ik zo achterlijk zit

nog serieuzer kijken kan niet...

Ze heeft al iets meer billen

het is zon lieffie

het gaat nog eens een bonkie worden 
... maar we zijn allemaal mens he haha
haha nee je hebt helemaal gelijk!!