[WN] Jagger & Pharlap op en rond de Lemelerberg!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SusanW

Jagger & Pharlap op en rond de Lemelerberg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 16:26

Gisteren hebben Jeddah en ik samen met Pharlap en Jagger meegedaan aan de Lemelerberg Lente Trailride. Het was zo'n fantastische rit dat ik jullie graag even mee laat genieten van deze leuke dag.
Het zijn allemaal telefoonfoto's (meest al rijdend gemaakt), dus verwacht niet teveel kwaliteit ;)

We liepen al snel achteraan, aangezien die van ons niet zo hard lopen :D Op weg naar het bos én de berg natuurlijk!! De omgeving naar het bos toe was al schitterend, dus geen straf om over land te gaan!

Afbeelding

Mijn uitzicht :)

Afbeelding

Jeddah met Pharlap

Afbeelding

Jagger en ik bijna boven op de berg!

Afbeelding

En natuurlijk Pharlap en Jeddah:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de ochtendrit werden we op een heerlijke plaats in het bos opgewacht met vers water voor de paarden en lekkere broodjes en fruit voor ons.
De waterput was gek genoeg te vreemd om dichtbij te komen, dus hebben we het maar met een emmer gedaan, wat wel goedgekeurd werd door de heren :+

Afbeelding

Er was voor prikweitjes gezorgd, dus de paarden konden heerlijk bijkomen van de warme rit heuvel op, heuvel af ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de lunchpauze zijn wij terug naar de startplaats gegaan, waar we na de paarden verzorgd te hebben, nog een heerlijk ijsje hebben gehad en terug naar huis zijn gekeerd.
Een gedeelte van de groep is smiddags nog een rit gaan maken en zij hebben savonds na afloop heerlijk chinees gegeten.

Al met al was het echt een geweldige rit in een omgeving die voor ons buitenlands aandeed, met de berg! Echt een vakantiedag zo :j

Loes en Herman, bedankt voor de organisatie en jullie inzet! Wij hebben genoten! +:)+

Hopelijk tot volgend jaar!

Afbeelding

Roihi

Re: Jagger & Pharlap op en rond de Lemelerberg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 16:29

wauw zo netjes georganiseerd allemaal, prikweitjes en alles voorzien, daar wil ook wel eens aan meedoen :)

leuk dat jullie genoten hebben vd rit, hele mooie omgeving ook

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 16:29

leuke foto's! :)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 16:33

Nou we kunnen het je echt aanraden hoor Wirobelgje! Er waren maar 8 deelnemers en dat is eigenlijk zonde voor de organisatie, want die hadden het allemaal zo super voor elkaar :j

Dus volgend jaar goed de kalender in de gaten houden en gewoon meedoen ;)

Hier staan trouwens nog meer foto's, die een super sportieve fietser die de hele tocht gefietst heeft, heeft genomen: http://www.mijnalbum.nl/Album=GQMZAS7J

En hier zijn nog 2 filmpjes, die hij ook gemaakt heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=evCbU261BGI

http://www.youtube.com/watch?v=bWUA4NjAAxo

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 16:35

het is wel een eindje rijden voor me, maar dan kan ik er misschien gelijk een vakantietje van maken (paar daagjes of een weekendje gewoon)
staat zeker genoteerd op mijn lijstje :j

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:05

Oh wauw, dat ziet er echt HEERLIJK uit zeg :D Ik ben een beetje verliefd op Jagger. Sabino is mijn ding zegmaar :D

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:53

Zo dan, wat een PRACHTIGE rit :wow: ! Je waant je idd in het buitenland met die heuvels, maar ook de begroeiing en de paden. Knap gefilmd trouwens vanaf de fiets!!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:07

Erg leuke foto's & filmpjes +:)+ prachtige omgeving!
Jagger in galop en Pharlap erachter in draf; zo gaat dat op onze buitenritten ook vaak de Paint in galop en de warmbloed in draf :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 19:10

Nou hè Mac? Ik sta ook versteld hoe goed hij gefilmd heeft! En wat ook leuk is, is dat ik helemaal niet in de gaten heb gehad dat hij zo filmde :D Extra leuk om dan terug te zien :j

Ja lachen dat Pharlap zo hard kan draven dat Jagger makkelijk in galop kan hè? :+

Bedankt voor de leuke reacties!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:35

Ow wat heerlijk! Wij zijn net terug van een paar dagen Veluwe, maar dit ziet er ook prachtig uit!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:46

Jeetje wat een leuk topic is dat geworden SusanW +:)+ En dat met allemaal telefoon foto's! :D

Het was echt een mega mooie rit! De ruiterpaden waren ontzettend leuk, lekker "spannend" met veel bochten en veel heuveltjes op en af :j

De organisatie was TOP! Bij de lunch prikweitjes, maar ook bij de trailerplaats en volop te eten en te drinken en de ijsjes natuurlijk! :D

Wat zijn die filmpjes mega gaaf geworden zeg! ben onder de indruk! :wow:

Ik heb onwijs genoten van Pharlap!! Dit was voor het eerst dat ik met hem zo op vreemd terrein met een vreemde groep ging rijden en ondanks dat ie heel braaf is, is het toch wel heel wat "paard" onder mijn dikke billen dus toch even spannend en afwachten hoe hij zich zou gedragen. Maar geen stap verkeerd gezet natuurlijk! :D Zo heerlijk dat ik hem van SusanW mag gebruiken om mijn zinnen te verzetten :+:

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:05

ziet er super uit, geweldige rit zo

ik heb al eerder ritten meegereden met de appieclub en altijd zijn ze ontzettend goed verzorgd :j

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:14

Wat ziet dat er leuk en mooi uit zeg! Volgende keer wil ik echt mee! :D
Prachtige omgeving! 8-)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:57

Wat een heerlijke foto's zeg!! :o
Geweldige omgeving is het daar, ik ging er vroegah altijd op ponykamp..... :j

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:18

GE-NIET-TEN!

kellyalischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:45

het was inderdaad een heerlijke rit. het filmpje van jullie is ook echt heel goed gelukt!! :)
ik hoop volgend jaar weer mee te doen!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:52

Wat zien die plaatjes er heerlijk uit! Het relaxte straalt ook echt van de filmpjes af. Zo een mooi weer en zo te horen ook echt súper geregeld!

Ik ben heel blij voor jullie dat jullie samen hebben kunnen rijden. :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:55

Wat een mooie omgeving! Heerlijk! Jammer dat het niet bepaald in de buurt is.

Offtopic: Phar Lap, toffe naam! Wel een van de betere namen die een paard kan hebben :)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 22:54

Wat een leuke reacties weer! Thanks :j

Leuk dat je dat zegt Mavelle! Ik heb als klein meisje de film gezien en was weg van de naam. Heb hem altijd onthouden en dacht: Als ik ooit een paard fok wat met de P moet beginnen, dan wordt het Phar Lap! Hij heet dus ook echt zo, al schrijf ik het uit gemakzucht altijd aan elkaar ;)

Het is ook echt superfijn dat we samen kunnen rijden en dat Jeddah ook zo geniet van Pharlap! Want als ze hem niks aan zou vinden is er ook niets aan :n

Hey Kellyalischa! Was de middagrit ook nog gaaf? En het eten lekker? :9

Leuk dat je er jeugdsentiment aan beleefd PL! :+

MF, volgende keer móet je mee! Jij hebt tenslotte een echte Appaloosa :D

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 05:11

Het ziet er geweldig uit! 8-)
Wat heerlijk dat jullie weer lekker samen kunnen rijden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 08:51

Dat ziet er echt leuk uit zeg! Mooie foto's, het plezier straalt ervan af :)

kellyalischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:23

heb niet meegegeten, maar de middagrit was ook erg leuk.
al was missy wel een beetje ontdaan toen we de afslag naar huis voorbij reden! :D

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 01:36

Leuke impressie van een leuke dag zo te zien/lezen! :D Maarre blonde ik, Lemelerberg? Klinkt als iets Overijssel achtigs? :o?

Jammer dat er maar 8 combinaties op af kwamen, ziet er uit als super georganiseerd!

Wij willen bij ons in het bos van de zomer een dauwrit gaan organiseren, in het bos lopen ook hertjes rond enzo (afgelopen donderdag tijdens de avondbuitenrit de eerste gespot! :D ), maar die laten zich midden op de dag natuurlijk niet zien ;) Heb je daar ook nog (veel) wild?

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:11

Ziet er mooi uit zeg en goed georganiseerd zo te zien. Heerlijk rijden lijkt me zo!

Is er toevallig ook site met info over deze ride?

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 15:35

Birdybirdy, dat weet ik eigenlijk niet, maar dit [WN-EV] [AAHCH] Za. 23 april '11 Lemelerberg Lente Trailride was het topic over de rit. Misschien kun je de TS een berichtje sturen?

Helemaal goed geraden Buitenzorg! In Overijssel :j Onder Ommen zeg maar :D We hebben hier geen wild gezien, maar dat wil niet zeggen dat het er ook niet zit natuurlijk. Ik weet het eigenlijk niet :o
Jullie dauwrit klinkt ook erg gaaf! :j

Haha kellyalischa, ze dacht natuurlijk: nóg verder :? :roll: