hebben mijn wederhelft (Richard) en onze knappe vierbenige kerel (Mylo) vandaag bij de WRAN-C wedstrijd in Vrouwenpolder hun wedstrijddebuut gemaakt in de SAH en IHT L5.Zaterdag begonnen de voorbereidingen al en whow wat kan een wit paard zwart zijn!
Na een flinke poets, schrob en wasbeurt blonk meneer zo:Nadat ie helemaal droog was hebben we er echt een ridderpeerd van gemaakt, aangezien meneer zijn tweede naam Mister Piggy is
wilden we niet zondagochtend vroeg nog even het hele wasritueel herhalen

Dekentje op, bandages om zn benen (welke hij uiteraard de volgende ochtend van zijn voorbenen volledig afgehaald en gesloopt had!
En ja hoor, en heerlijke poepvlek van het formaat 10 bij 10 meter op zn kont...
Maar goed, op de trailer gezet en naar Vrouwenpolder gereden. Ook dit was een soort van debuut voor ons, dit was voor ons de eerste x dat we met Mylo met de trailer weg gingen, hij stond er binnen 2 sec op en tijdens het rijden staat hij stokstijf stil
.Gelukkig hebben ze op de manege in VP een mooie wasplaats, dus daar nog even snel alle 4 zn benen gewassen

Mijn knappe mannen tijdens het los"rijden"

Speciaal voor de gelegenheid zaterdag nog even snel een showhalster, schoenen, blouse en startnummer pins aangeschaft:

Kortom, mn mennekes waren er helemaal klaar voor! Richard en Mylo hebben een superdebuut gehad, want ze zijn van het ene uiterste in het andere gevallen

Eerst kwam de SAH aan bod (7 of 8 starts) en dat ging zo netjes! Maar goed er waren er meer die erg netjes hun ding deden. Tijdens de prijsuitreiking bleken Ries en Mylo gewoon 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarna kwam de IHT aan bod. Thuis behoorlijk geoefend en no way dat ie thuis recht achteruit tussen de balken liep. Waar we "probs" verwachten gaf hij ze niet (netjes recht achteruit, geplust op de balkjes en het hek!), maar
echt niet dat ie stil wilde staan in t vierkant. Hahahaha. Hij liep er doodleuk uit... Jammer, dat leverde ze flink wat penalty's op. Achteruit ging hartstikke netjes daarintegen...alleen pakte Ries tijdens de back up zijn lead over in 1 hand en dat mag niet...
--> DQ... Jammer, maar dat doet ie maar één keer! 
Al met al super, super trots op allebei mijn kerels!!!!
Op naar Oud Gastel!