[WN] LoverBoy en Doc op de koeienknuffeldag van de A OK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

LoverBoy en Doc op de koeienknuffeldag van de A OK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 19:10

Vandaag heb ik zo heerlijk genoten! Samen met LoverBoy en zijn merrie richting de A OK gereden voor een koeienknuffeldag en wat ging het weer lekker!! :):)

LoverBoy heeft nogal last van zijn rug (hernia :roll: ) en Doc is een paar maanden terug behoorlijk ziek geweest, dit is ook wel te zien aan haar algehele conditie. Saampjes pakken ze het 'werk' weer een beetje op. Soms lukt het niet helemaal omdat LoverBoy zijn rug niet wil meewerken en gezien Doc nogal explosief kan reageren wil dat wel eens lastig en pijnlijk zijn := Maargoed, zo'n retegoed paard onder je derrière maakt een heel hoop goed en put hij ook veel energie uit. En wat een geluk dat Pannenkiek kwam kiekken om het allemaal vast te leggen :):)

Geniet met me mee van mijn LoverBoy en Doc :+:

Afbeelding
Trots en vol verwachting van het 'werk'!

Afbeelding
Rustig en kalm beginnen om...

Afbeelding
....daarna toch iets vlotter aan het werk te gaan :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Close up van haar pret :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En als het werkje klaar is kan ze zo vol trots om zich heen kijken, geweldige merrie! Oké, nog niet helemaal fijn door de winter gekomen maar ze bruist weer, wie had dat een paar maanden geleden gedacht?!!

Thanks Pannenkiek voor je werkelijk weer PRACHTIGE foto's!! En Anne Marie en Jan van de A OK voor deze weer super fijne dag!! +:)+

Maflinger_S

Re: LoverBoy en Doc op de koeienknuffeldag van de A OK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:12

Jeetje wat een flitsend paard, ziet er goed uit! Die heeft duidelijk cow sense.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:15

<3 dat ziet er uit als een geweldige dag <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:15

Doc is lekker fanatiek zo :D

Ik had vroeger ook een zelfde pad onder mn zadel liggen trouwens, leuk om te zien dat die er nog steeds zijn :D

Heb jij ook gereden vandaag Patries?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:16

Het is dat oneliners niet mogen :D , maar hier is toch maar 1 smiley voor: :+:

Het is zo gaaf om die twee aan het werk te zien, Doc is echt helemaal in haar element zo. :j

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:24

Goed bezig geweest Loverboy! Je loopt al net zo onzuiver als een echte rodeomafkees! Zeker plat op de bank nu?

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:25

En of Doc cowsense heeft! =:) Ze heeft weer genoten volgens mij! Die serieuse en relaxte houding van loverboy erbij is ook altijd zo mooi om te zien 8-)
Supercombi dit hoor! *\o/*

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:27

Dat ziet er weer spectaculair uit! :9 Doc is cool! 8-)

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:36

Ah Doc :~ altijd zo genieten om naar haar te kijken! Volgende keer hopen Ap en ik er weer bij te zijn!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:44

ziet er weer gelikt uit ods de volgende keer proberen we het eens op 1 hand kijken hoe Doc dan reageerd.
*span* de volgende keer is op 8 mei en er zijn nog plekjes vrij *span*

bluezarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:40

Je kan Doc geloof ik geen groter plezier doen dan een dagje mee richting AOK om met de koetjes te spelen.... Wat is die fanatiek zeg! Schitterend om te zien!
Grote complimenten voor Loverboy... het zal vast niet makkelijk zijn om Doc een beetje tot bedaren te brengen zo nu en dan, en dan nog een rug die niet helemaal mee werkt....
Erg mooie foto's!!

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:59

Jeu, wat een fanatieke merrie!!! Prachtig om te zien hoe een paard zo van het spel kan genieten.

Wist niet dat ze ziek was geweest. :(:) Hopelijk nu weer op naar goede conditie en veel plezier met haar baas.
Lijkt me trouwens erg pijnlijk, dit te doen met een hernia. :(:)
Als dat nu ook beter wordt, dan kunnen ze samen de sterren van de hemel rijden (of de koeien naar de stal)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:06

Ik heb geen verstand van jullie tak van sport, maar wat ziet dit er heerlijk en vooral gemakkelijk uit!
Top plaatjes.....succes beiden met herstellen!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 22:18

Bedankt voor al jullie leuke reacties +:)+

Jans schreef:
Ik had vroeger ook een zelfde pad onder mn zadel liggen trouwens, leuk om te zien dat die er nog steeds zijn :D

Heb jij ook gereden vandaag Patries?

Pad hebben we ook heel wat jaren, meerdere pads maakt een langere levensduur door de afwisseling. Maar misschien zijn ze er nog steeds hoor, geen idee eigenlijk?

Ik heb zelf niet meegereden, onze trailer was al vol met merrie's :))

Pannenkoek schreef:
Goed bezig geweest Loverboy! Je loopt al net zo onzuiver als een echte rodeomafkees! Zeker plat op de bank nu?

_O- Het viel op of niet :\ Hij heeft het maar rustig aan gedaan daarna, idd, plat op de bank :(:)

PiggelJay, ik zal het LoverBoy zeggen, geloof dat hij wel wil :j En ik denk hij niet alleen :))

Bluezarka, idd is het niet gemakkelijk uitzitten, buiten zijn rug is LoverBoy ook te lang, lange rug en lange benen. Maakt hem snel achter de beweging en daarbij een rot rug. Alles bij elkaar geeft het geen mooi beeld, kan hij gewoon iets aan doen. Maar ze hebben zoveel plezier dat het ook allemaal niet uitmaakt, Doc doet heel veel van nature, LoverBoy moet eerder zichzelf helpen dan Doc ;)

Jottum, een paar maanden geleden hebben we hier vijf (tegelijk!!) ontzettend zieke paarden gehad, drie waren redelijk snel opgeknapt, Doc was het ziekst en wilde geheel niet opknappen. Ze hadden allemaal koliek, vermoedelijk van het hooi. Doc heeft een dikke week behoorlijke koliek gehad, meds gaven wel wat verlichting maar geen genezing. Ze heeft een flinke jas uit gedaan daardoor. Is een nare tijd geweest maar gelukkig zijn ze er allemaal nog :)

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:31

Leuke foto's, lijkt me echt heel erg gaaf om te doen!
Jammer alleen dat het paard op veel foto's met de mond open staat, zie verder wel losse teugels.
Rijden jullie zonder kinriempje?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 22:35

Klopt wij rijden idd zonder kinriempje. Haar mond staat idd meestal open, de hele rit klapt ze veel met haar voortanden van enthousiasme, of je nu hard of langzaam gaat. Ben ondertussen zo aan het beeld gewend dat het mij niet stoort, hoort bij haar ;) Maar idd, het is niet van streng teugel gebruik ofzo, puur de gewoonte van haarzelf.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 07:41

Wat gaaf Ods!
Wees maar trots op je LoverBoy en jullie mooie Doc.

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 07:52

Jakkes Ods, ales tegelijk ziek. Heb je het hooi laten nakijken? Wat zal je een zorgen hebben gehad. Ik ben al van slag als er 1 dier ziek is, laat staan allemaal.

En weer ontopic ;) open mond is duidelijk van gedrevenheid. Ben benieuwd wat ze van een koe overlaat als ze het zonder ruiter mag doen _O-

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 08:09

Thanks Tones, ben ik ook echt :j

Jottom, het was echt verschrikkelijk. Het beeld van een paard languit in zijn/haar stal is gewoon abnormaal en realiseer je pas wanneer je het meemaakt. En dan vijf tegelijk, zo apart!

Oef :oo geloof niet dat we het mogen uittesten van Jan :=

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 08:35

volgens mij voel jij je zo <3 <3

Wat een gaaf paard is Doc toch!!! En loverboy heeft het zo te zien ook er naar zijn zin :)

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 09:02

Ziet er schitterend uit Ods, het plezier straalt eraf! Wat enorm balen dat Ruud zo'n last van zijn rug heeft terwijl hij hier zo'n plezier aan beleeft! Lijkt me verre van prettig als je zo met de bewegingen van Doc mee moet met een pijnlijke rug. En toch geniet hij er zichtbaar van! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:52

Wat een heerlijk dier!!! <3 en wat is ze enthousiast, geweldig om te zien!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:14

Hele leuke foto's, en een prachtig paard zeg!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:14

Lekkere woeste plaatjes, heerlijk. :D

Leuk stel is het! Gelukkig zijn alle paarden er weer bovenop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:06

Woowwwww die oortjes van Doc als ze fanatiek wordt := hahaha mooi he dat ze zo op kunnen gaan in hun werkje! Wel beroerd voor Loverboy dat 'ie nog steeds zo'n last van z'n rug heef joh.

Maar wat lees ik nu, het hele spul tegelijk in de lappenmand? Wat zul je daar een zorgen om hebben gehad... Alles weer goed nu? En enig idee wat er aan de hand is geweest?