ik krijg vaak de vraag of ik dat eens doe en hoe dat nou rijd.
Nou hier het antwoord, iritant! Jeetje gelukkig waaide het niet hard dan had ik niets meer gezien hihi. Na een paar rondjes had ik er al geen erg meer in , maar gelukkig zitten ze eigenlijk altijd in de vlecht! Ook meteen het antwoord hoe ik ze manen op wedstrijd doe, gewoon in de vlecht los is echt te veel haar!
Ik moet me beugels een gaatje langer doen, dit gaat de volgende keer meteen gebeuren. Ik kruip veel ste veel naar voren, zal er echt weer op moeten letten dat ik rechtop ga zitten en naar voren kijk i.p.v naar me paard......
Pallieter word ik mei 4, en is nu een half jaartje onder het zadel. Hij doet ernstig zijn best en ik ben dan ook apetrots op hem!
Eerst wat gewone fotos gemaakt van me kanjer:
1.

2.

3.

4. en aan het werk, arme pal heeft haarkleppen voor i.p.v oogkleppen. Hij had er overigens helemaal geen last van en liep net als normaal

5.

6. ze zijn best lang zo!

7.

8.

9.

10.

11.

Ik moet er wel op gaan letten dat hij niet teveel hoog loopt met zijn hals,
ik maak hem ook geregeld lang, maar hij is nu erg geneigd op zijn voorhand te kukkelen en dan dus ook echt te struikelen
.Ik kan hem al veel meer 'los' laten als een tijdje geleden! Helaas is hij een paar dagen niet helemaal rad geweest doordat hij zich had opgehangen op de poetsplaats. Hierdoor loopt hij wat korter en voorzichtig.
We willen misschien 1 mei aan de oefenwedstrijd mee gaan doen,
enkelt voor de ervaring , zodat hij aan 'ander' terein kan gaan wennen.
groetjes Annique
mss tip?!