.Draf

Galop

Draf kleine cirkel

Galop (sorrie voor de kwaliteit)

Na afloop

Groetjes, Gisela
PS Sorrie voor de kwaliteit van sommige foto's, met een mobieltje genomen....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

! Knap paard hoor !
. Over vriendinnetjes heeft Ace niks te klagen, het seizoen begint weer bijna, daarom zijn we nu ook conditie aan het opbouwen en de hal is af (op wat kleine klusjes na) dus we kunnen rijden.
Gisela schreef:Nee hoor, Ace (en Flash ook) heeft vrij gehad (1 jaar) omdat we thuis aan het bouwen waren. Dus een lekkere gras/hooibuik en 'rond geribd'![]()
. Over vriendinnetjes heeft Ace niks te klagen, het seizoen begint weer bijna, daarom zijn we nu ook conditie aan het opbouwen en de hal is af (op wat kleine klusjes na) dus we kunnen rijden.
Nee, Paulus blijft z'n vaste maat. Hij staat ook op naam van Paulus dus hij zal hem toch showen. Ik rijd hem nu bij, 2 dagen in de week, zodat ik weer wat ervaring opdoe en kilometers maak, voor als m'n eigen merrietje klaar is om mee te beginnen.
Gisela schreef:Over vriendinnetjes heeft Ace niks te klagen, het seizoen begint weer bijna....
. Veulentje in februari vind ik net iets te vroeg, maar grote kans dat ik volgende hengstigheid aan de bel hang!!!