op onderstaande link een filmpje van mijn mannetje...............http://www.youtube.com/watch?v=w40smn-B9Osals je daar kijkt, vind je ook filmpje van zijn dochter shesacowbowcaddillac.............. codyvoor wie het leuk vindgr sil
Dankje wel, maar zijn karakter is nog beter haha,hij is nu 22 maar nog steeds een patser.en hij heeft nu een vriend...........mijn 5 jarige hengst van radical revolution.staan samen in 1 grote box en die bolle regeld alles wel ff hahaongelovelijk hoe die 2 samen zijn.
Hey silik had het filmpje al via je hyves gezien en dan vooral het muziekje erbij, maakte dat ik wel ff met kippenvel zat !!!!
Leuk gedaan Sil en je laatste 2 regels zijn absoluut waar; dit paard is niet alleen goud van kleur. Heerlijk dier!
Hee Sil! Leuk filmpje van die schitterende oude kanjer Het blijft een heerlijk dier!P.s. " taking a bath" is ook een heeeel bijzonder filmpje Mafketel!
Vera schreef:Hee Sil! Leuk filmpje van die schitterende oude kanjer Het blijft een heerlijk dier!P.s. " taking a bath" is ook een heeeel bijzonder filmpje Mafketel!Ja vera haha heeel bijzonder haha thats me, altijd in voor iets geks haha
Ey....good old sanwood....samen nog shows gereden....mijn vent is ook 22 nu....gelukkig dater nog meer oudjes meedraaien !!!
Mooi hoor Sil! Ouwe Bol Trouwens je andere filmpjes ook top! Heb er van genoten van de paardjes En moest erg lachen om je badder stunt
eerlijk gezegd kunnen dit soort foto's niet via BOKT,er kijken ook minderjarigen.......die gaan later ook in bad roken.
lieve jos ik noem het liever prettig gestoord.............maar het is algemeen bekend dat anderen daar soms anders over denken hahaha