Er heeft zelfs een stukje in de krant en in de Quarter Horse Journal gestaan over ons! Ik ben erg trots op mijn paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moondancer schreef:Kan me voorstellen dat je trots bent!!
Wat een plaatje van een merrie , ze is gewoon helemaal zwart he?![]()
Kan geen haartje wit ontdekken iig!
Ik heb altijd al iets gehad met zwarte paarden
Vera schreef:Whow wat een schitterende merrie!
Jullie zijn een prachtig stel samen, blijft ze in USA of komt ze ooit naar Nederland?
jottum schreef:Schitterend paard!! Hoe oud is ze?
CounTree schreef:wow ziet er goed uit. Leuke foto's ook. Terecht dat je trots bent!
Is het stukje van de krant en de Journal ergens op internet te lezen?
Mac schreef:Daar mag je terecht trots op zijn
Wat een sjieke merrie zeg; mooi combi zijn jullie!
Mooie outfitjes ook trouwens
calemity_jane schreef:Prachtige merrie zeg ! mag je zeker heel trots op zijn!! Heel veel rij en wedstrijdplezier samen en af en toe wat plaatsen hoor!!!!
_Vanes_ schreef:Hey Natascha,
Dat ziet er goed uit en idd wat een mooie merrie!
ik weet nog dat je verelde dat je haar net onder het zadel had, dus wel leuk om zo het resultaat te zien!

Wranglerbutt schreef:Wow wat gaaf!Mooie setjes ook!
Maar ligt de showblanket die bij die laatste bloes past soms nog in Nederland?
Die paste inderdaad niet meer in mijn koffer
Ik sleep altijd nogal wat spullen heen en weer, dus mijn showblanket heb ik maar in NL gelaten. SusanW schreef:Hoi Natascha! Wat ontzettend leuk dat ze het zo goed doet joh! Echt genieten zo, nu je alles zelf met haar hebt gedaan! Geniet ervan!!
We hebben met zijn tweetjes een lange weg gehad en nu is het genieten geblazen!Mayflower schreef:Ziet er super uit Natas!![]()
Prachtige merrie heb je en veel succes nog daar in Amerika
kellyalischa schreef:Wat een prachtig paard!![]()
ik heb ook wat met Zwarte Paarden
susan schreef:wow mooie merrie natascha!
ziet er gaaf uit!
Rebel_Gloe schreef:Gave combi hoor, jullie zien er prachtig uit. Ik vind het toch leuk om te zien hoe allrounders tijd besteden aan hun uiterlijk en dat van hun paard. Als ik sommige reiners zie *zucht*!!!!
En het is natuurlijk heerlijk om te tutten met je paard