, als organisatoren van de Farmers Field Trail konden we het natuurlijk niet laten om zelf de route ook nog even te rijden, toen daar eindelijk tijd voor was
Helaas hadden we de helft van de hindernissen al weg moeten halen en waren er andere delen omver gewaaid
maar Jeddah en ik hebben veel plezier gehad met onze afterparty
Jeddah heeft de hele weg haar camera meegesleept en overal plaatjes van ons gemaakt. Hartstikke leuk dus en vandaar dat ik er even een topic van maak!
Het draadje weer in de isolator hangen:

Daarna het stuk door het bos:

De kabelhaspel lag er nog
De pergola was omgewaaid, maar daar konden we ook nog wel overheen
Eerst even goed kijken:

Oké, dat kunnen we wel:

Even de post pakken:

En nog even de post weer in de bus doen nadat hij was weggewaaid
(oh en nog even bewijs dat Jeddah ze echt allemaal vanaf Jeddahs rug gemaakt heeft
)
Over de brug (appeltje/eitje
)
Aangekomen bij de waterhindernis moeten we even een plekje zoeken voor mijn jas, want stel je voor ik val eraf en mijn telefoon wordt nat

Oké, klaar voor de start, daar gaan we dan! Goed vasthouden, je weet nooit hoe hoog hij springt

Zeg uhhh... hebben jullie wel gezien hoeveel water er in dat gat staat??

Kijk dan joh! Echt véél...

Maar nadat Jeddah op sokken had laten zien dat je er best nog wel staan kon, durfde hij het dan toch aan!

Jáááá!!! Daar gaan we!

En dan hier nog een filmpje om te laten zien dat hij later echt wel durfde. Als hij maar weet dat het veilig is, vindt hij het erg leuk
Jeddah bedankt!!

!
Heel gaaf, maar ik kan me voorstellen dat als je paard niet wil, of je zelf bang bent, het best eng is. Jagger deed even zijn neus helemaal naar beneden om te kijken en men, dan heb je gewoon een gat voor je
Leuk dat je een aantal hindernissen nog even zelf kon doen en Jeddah ook natuurlijk