Dit zijn screenshots van de les van gisteren, uiteraad heb ik eerst ingestapt etc en er zijn geen foto``s van de galop omdat we daar nog niet zo mee bezig zijn.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ja de foto`s zijn idd niet scherp maargoed dan moet jij nog maar n keertje langskomen ofzo 

leuk paardje!!!

Sonja schreef:Ik vind het echt niet kunnen, western op een fjord. Ongelofelijk, wat haal je je in je hoofd?
hihi Doe je Laukje een knuffel van me? Doe ik het zaterdag zelf ook nog ff. Leuk om jullie weer tegen te komen!
Komt Jo ook gezellig mee?
het arme ding zou er haast een persoonlijkheidsstoornis aan over houden, de symptomen beginnen volgens mij ook langzamerhand zichtbaar te worden
Ik neem een stalgenootje mee die moet ik natuurlijk ook laten zien dat paardrijden veeeeel hipper kan
het arme ding zou er haast een persoonlijkheidsstoornis aan over houden, de symptomen beginnen volgens mij ook langzamerhand zichtbaar te worden
Ik neem een stalgenootje mee die moet ik natuurlijk ook laten zien dat paardrijden veeeeel hipper kan
[/quote]Dionnevdkaal schreef:
[/quote]
en toch valt het me wel van je tegen henk
De stills zijn niet zo heel duidelijk, maar dan moet ik maar eens langs komen om jullie vorderingen in het echt te bekijken..

We hebben nog heeeeeeeeel veel punten die afgewerkt moeten worden maar zolang we er lol in houden komt dat vanzelf wel ( of niet
)
Je gaat dus de Green As Grass starten bij de DRHA! Pannenkoek schreef:Ik vind het ook niet gepast dat een Fjord met bruut geweld uit zijn/haar 'aardappelschillenkarretje-leven' wordt weggerukt en dan maar met een slap teugeltje moet rondsjokken in het zand. Er is de laatste tijd genoeg én met voldoende onderbouwing aangetoond dat alleen QPA's (Quasi Professionele Aanklooiers) in staat zijn om zo beroerd te lopen!
Zie ik het goed? Rij je op 2 handen met een shank?Je gaat dus de Green As Grass starten bij de DRHA!
maar ik ben geen reiner en mijn fjordje ook niet
Al lijkt het me leuk het ooit toch eens te proberen
Maar op tussendoor beeldjes rijd ik ook gewoon op 1 hand hoor dus ik houd het lekker bij de basis sport van de WRAN

jeetje Summer al weer 3
Wordt vast een mooie grote dame, ik verwacht straks wel ee topic van de 3 jarige dame 
Jij ook veel suc6 
Maar plaatjes zijn natuurlijk altijd leuk
Tot zaterdag