Anouar Flash Star K.A. is een Arabisch Volbloed ruin van 4 jaar. In juni 2015 heb ik hem gekocht als 3-jarige hengst en was hij zo goed als helemaal niet aan te raken. Hij is erg gevoelig en heeft veel tijd nodig. Die tijd krijgt hij en we bouwen alles in kleine stapjes op, zodat hij positieve ervaringen krijgt en we vanuit ontspanning onze doelen bereiken

Vorig jaar in mei hebben we hem zadelmak/ruitermak gemaakt, helaas lukt het doorrijden nog niet echt door uiteenlopende medische tegenvallers. Hopelijk hersteld hij voorspoedig van zijn laatste avontuur (die wat onduidelijk is, maar waarschijnlijk is hij in het land gevallen

Wantttt 2017 zal in het teken staan van ervaring opdoen op wedstrijdterrein(nen)!

Hij vond het uiteraard nog steeds spannend op de wedstrijd, maar wat deed hij het knap! De olievaten kende hij nog niet, maar hij bleef bij mij! Dat geldt voor zijn hele spanning; ondanks dat bleef hij mij volgen en ging hij alles aan! wat een kanjer!

Nou, genoeg intro! Hierbij de foto's! Ze zijn gemaakt door Ankie Huiberts, zij is de vrouw van Onno Huiberts; de paardentaxi! Geweldige service!
We gaan naar Haskerhorne!! Blijft onwennig en stoer om hem zo op de trailer te zien staan! Hij vindt het nog steeds wat spannend, maar hopelijk zal dat afzakken en loopt hij uiteindelijk in 2018 zelf de trailer op

Aangekomen in Haskerhorne, hij vind het wat spannend, maar gelukkig is hij ook heel nieuwsgierig

I rest my case

Mijn supporters!!!

We hebben even fijn wat geoefend aan de hand en het blijft fijn om te zien dat hij dan zo lekker kan ontspannen. Uiteindelijk stonden we er zo bij vlak voor de start

Het eerste onderdeel was het hek. vrijwel zonder spanning!

Ah.. hij zag de tonnen

Dekentje op leggen, zonder vast te maken en dan naar de volgende ton

Het bruggetje! Deze is wat anders als bij de Silver Ranch, hij wantrouwde de brug daarom ook sterk, maar blijkbaar vertrouwde hij mij genoeg om na één aarzeling en wat gesnurk toch achter me aan erover heen te stappen *trots*

Ik voelde dat hij gas terug nam bij de drafbalkjes, vandaar dat ik wat druk nam en hij draafde er supermooi overheen! Hij heeft geen enkel balkje geraakt! En ik ook niet

Superblij dat dat onderdeel goed ging!

Laatste 2 onderdelen; slalom om de pionnen en stapbalkjes. Ondanks dat hij de pionnen ook wat spannend vond, deed hij het top!!

Supertrots en super blij dat hij mij zo goed is blijven volgen ondanks zijn (begrijpelijke) spanning! Toppony!
Er deden 9 deelnemers mee, waarvan er 6 geplaatst werden ennnn wij hadden prijs!!!!

De derde wel te verstaan!!!

Wauw! Ons eerste wedstrijdje en dan zelfs al in de prijzen! En vooral; wat een goede ervaring! Zo fijn dat hij daar ondanks de spanning ook heeft kunnen ontspannen en erna nog zo'n frisse uitstraling heeft

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie wat hebben kunnen meegenieten