Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SadyLady schreef:zo'n 50 euro word daar gemiddeld voor gevraagd, staat mij nog bij van vorig jaar.
volgens mij staat dat ook wel op marktplaats, daar zou je eens kunnen kijken/vergelijken!
edit:
lijkt er natuurlijk wel aan of het een bekende is, of zomaar iemand. voor een bekende zou ik minder vragen.
).
missanous schreef:50€ mag je gerust vragendank jullie wel voor de reacties allemaal
ik heb mijn eigen scheermachine want die persoon heeft er zelf geen 1
dus als ik 40,- a 50,- vraag is dat niks teveel?
en stel nou dat dat paard mijn mesjes sloopt ofzo wat kan ik daar dan het beste over afspreken?
dat is zeker niet te duur.
Jeanine84 schreef:Idd, daar kijk ik ook altijd naar.Ook hier vragen ze 50eur! Er gaat immers nog heel wat tijd inzitten! En ik vind het ook meespelen of een paard braaf is tijdens het scheren..
ponyparadijs schreef:Reken eens uit wat je normaal aan huur betaald voor een scheermachine en de tijd dat je bezig bent!
Heb je zelf een scheermachine zou ik ook zo rond de 50 euro vragen. En op zich valt dat dan wel mee.
Voor 10 euro vraag ik me af wat er geschoren wordt en hoe het er uit ziet. En is dat niet een vriendenprijsje?
AnnemiekvM schreef:Dit zou niet van de prijs afhankelijk mogen zijn.Al vind ik die prijs zeker aanvaardbaarBij ons is het gemiddeld 75 euro voor een heel paard!
Maar dan wordt het zo goed gedaan dat je amper ziet dat ze geschoren zijn. Daarmee bedoel ik geen strepen of vergeten stukjes.
Ik heb het geluk dat mijn zus het goed kan en een scheermachine heeft!
het zijn geen schapen die we scheren