, en waar , b.v. op manege of eigen stal etc.Bij ons zijn 2 weken geleden bijna alle spullen van Pepsi gestolen, echt ontzettend balen, waarom doen mensen nou zoiets, uit jaloezie??
Volgens de politie hebben de daders heel goed geweten wat ze meenamen, een paar oude halsters en fleecedekens hebben ze laten hangen..........maar mijn mooie Eskadron deken en nog een mooie blauwe fleecedeken is weg, mijn kieffer hoofdstel en het leren zadel van destijds fl.1750,--
Ze hebben dus duidelijk de duurdere spullen meegenomen en nog een gaskacheltje, paar sjabrakken en gelpad.....schade: ruim 1600 euro
We hadden de opbergruimte naast de stal goed afgesloten met sloten, maar alles is gewoon geforceerd...ja wat moet ik verder nog zeggen.....
Ik kan daar zo kwaad en tegelijkertijd verdrietig van worden....je hebt er ook hard voor gewerkt en zelf bij je paardje (met gevoel) uitgezocht, ik ben er eerlijk gezegd nog steeds ontdaan van.....
We staan dan wel prive, dus niet op een manege, maar in de tijd dat ik daar wel stond, hoorde ik toch ook wel van mensen dat er spullen uit kastjes of drooghokken werden gestolen......bij jullie ook??

, nu hebben we voor alle ramen tralies zitten (t'is geen gezicht!
) maar sindsdien hebben ze alleen nog maar mislukte pogingen gehad
(ze hebben nog een aantal keren de sloten proberen te forceren)
! Echt kl*te is dat! Ik weet precies hoe het voelt! Toen de spullen voor de eerste keer weg waren gejat moest ik gewoon ff janken
, had ik me lam gespaard voor leuke spullen zijn ze op een dag ineens pleite!

verzekeringen doen er alles aan om niet uit te hoeven betalen en ik ben dus al vanaf november bezig om het terug te krijgen..de inbrekers hebben bij ons echt de tijd ervoor genomen, omdat alle kasten netjes waren opengemaakt, het zadel druit gehaald, de andere spullen teruggelegd (gelpad, shabrakken die op het zadel lagen..) en toen zijn ze weggeggaan. ze zijn bij ons door het parkhek gekomen en toen heben ze een staldeur opengebroken waar dus de kasten stonden..beetje eng omdat die mensen echt wisten waar ze mee bezig waren en die kasten stonden er pas 2 weken..