Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:maar met beton plex is het de vraag of het dan niet goedkoper is om een muurtje te metselen
Citaat:Gofplaten als dak kan ik afraden. Nadeel van golfplaten: je moet er gaatjes in boren om te bevestigen. Daar gata het dus ook doorlekken
Citaat:Kijk dan ook is naar damwand panelen/platen met lichtdoorlatende delen ertussen.
Gaat langer mee, en is steviger

Daarom hebben we voor hout gekozen. 
die kunnen je echt uit je droom helpen
chipieke schreef:Ze hebben een groepsstal maar dat is echt niet mogelijk omdat de haflinger met al het eten gaat lopen en echt wel uithaalt naar de andere twee. Er staat een ouder paardje tussen en die zag er niet uit na een dag met die haflinger op stal...
Hoe groot kan ik dus nog zien. Maar hoe hoog moet zo'n stal worden? Heb ongeveer 15 op 25 meter om op te bouwen. Er komt zowiezo een iets grotere stal voor het geval ik volgend jaar m'n haflinger laat dekken.
Vind het idee van een stal voor de haf en 1 stal voor de andere twee eigelijk wel goed. Maar dan zit ik natuurlijk wel weer met het probleem dat 1 van de twee graag met de andere zijn eten gaat lopen en dat altijd te pakken krijgt omdat de andere zich teveel laat doen. chipieke schreef:De gemeente is laatst op de wei geweest en heeft gezegd van zolang de buren geen last hebben mag er gebouwd worden, niet in het overdreve natuurlijk. En aangezien wij geen buren hebben, geen probleemVind het idee van een stal voor de haf en 1 stal voor de andere twee eigelijk wel goed. Maar dan zit ik natuurlijk wel weer met het probleem dat 1 van de twee graag met de andere zijn eten gaat lopen en dat altijd te pakken krijgt omdat de andere zich teveel laat doen.
chipieke schreef:De gemeente is laatst op de wei geweest en heeft gezegd van zolang de buren geen last hebben mag er gebouwd worden, niet in het overdreve natuurlijk. En aangezien wij geen buren hebben, geen probleemVind het idee van een stal voor de haf en 1 stal voor de andere twee eigelijk wel goed. Maar dan zit ik natuurlijk wel weer met het probleem dat 1 van de twee graag met de andere zijn eten gaat lopen en dat altijd te pakken krijgt omdat de andere zich teveel laat doen.