Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze kunnen zich heel goed zelf warm houden. 

(hij staat overigens altijd buiten, met schuilstal ) 
Simmie schreef:Gewoon lekker buiten laten. Een temperatuur van 5 graden is juist een prettige temperatuur voor een paard!
alleen wat muurtjes om tegen te schuilen.Dagmar_k schreef:Hier heb je gelijk in LiSSy, het ene paard is niet het andere. En gaat ook anders om met lagere en koudere temperaturen.
Ik had mijn paard op vorige pensionstalling in ruinenwei, 24 h buiten in zomerperiode. Door het schralere weer zag je het bij 3 paarden in de wei. Allemaal medisch gezond, maar konden wel dekentje gebruiken. De rest van de ruinen (5) had nergens last van.
Nu staat mijn ruin op andere pensionsstalling 's avonds binnen, dit is hem ook wel aan te zien! Zit beter in de vacht, glanst meer, en gaat overdag genoeg naar buiten. Wordt hier regelmatig gevoerd, kracht en ruwvoer, en het is 'm echt af te zien.
Ik denk dat je dus moet kijken wat je paard aangeeft. Met het regenachtige weer had ik al zelfs een 0-grams regendekentje opgegooid.