. Er zou vanaf oktober nog een paard bij komen te staan. Maar daar zit het probleem een beetje. Super dat het beestje gezelschap krijgt, alleen ik twijfel een beetje. Die mensen willen hun paard het liefste de winter binnen laten staan, en af en toe eens bij mooi weer buiten. ik wil het liever omgekeerd, veulen zoveel mogelijk buiten met schuilhok en in geval van heel slecht weer naar binnen. Maar ik heb er eigelijk een beetje schrik voor. Wat als ze hem in volle wintermood buitenlaten, en hij gaat rennen als wat, de weide is wel afgezet, maar momenteel niet zo super (lees: draad, geen electriciteit). Ik wil in geen geval dat mijn veulen dan de draad ingaat. verder wou ik voor de zekerheid de weide nog afzetten met elektriciteit, maar zij willen er niet echt kosten aan gaan doen (vooral omdat we er beide maar tijdelijk staan). Dus ik denk dat ik dan mag begrijpen dat alle kosten voor mij zullen zijn, draad + batterijen en toestel. (wat ik natuurlijk niet erg vind, maar wat als er dan iets kapot wordt gemaakt? ). Wat zouden jullie in dit geval gaan doen? of afspreken met die mensen.