Wie weet waar ik (het liefst natuurllijk in de buurt van t Gooi) een voerton met slot(en) zou kunnen aanschaffen?
Of zou het simpel zijn een ton te kopen en er zelfs een slotje op te zetten?
(Ik hoop trouwens dat dit topic hier goed staat
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) WenK schreef:Ik had (vroegah, was meer tegen jattende stalgenoten dan tegen hongerige paarden) gewoon een grote ton bij de Welkoop of v/d Wardt gekocht. Daar heb ik gaatjes in gemaakt en van die schroefjes met een oogje. Door dat oogje deed ik dan een hangslotje.
jesito schreef:Mijn opa heeft een mooie houten kist op wieletjes voor me gemaakt toen ik mijn pony kreeg.
Dat was toen om mijn spullen in te doen maar hij is ook al gebruikt als voerkist omdat deze zo'n mooie sluitsysteem erop had zitten waar een hangslot op kan.
Op de stal waar ik toen stond moest je zelf voeren (pony staat 24/7 op wei) en ook zelf voer kopen.
Maar als je vandaag een zak meegenomen had was die morgen half leeg.
LDRD schreef:Ik gebruik oude kliko's als voerton. Misschien ook een idee voor jou? Gewoon gemeente even bellen of ze er nog over hebben. Knap paard die die open krijgt.
maar hij is ook wel heel slim!