Dank alvast voor jullie nuttige reacties
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Grobegni schreef:In principe kunnen ze er inderdaad meteen weer op, dat maakt bij drijfmest niet uit. Wij wachten altijd wel een paar weken, ook omdat het gras dan weer aan moet groeien!
).
, maar wel zo dat mijn paardjes er gezond en wel bij blijven. Vandaar deze vraag. Per 1 oktober zet ik ze er weer op.
Tinkerlady schreef:Ik heb een vraag, in de 2e helft van september wordt er drijfmest gereden op de helft van ons weideland. Dat is net erg kort gemaaid en gehooid. Normaal werkten we met kunstmest en hield ik de paarden er ruim 3,5 week af en dan moest het ook goed geregend hebben. Nu met deze natuurlijke bemesting vraag ik me af hoe lang ik de paarden van dat land moet houden. Het is overigens koeienmest en het betreft 1.2 hectare. De andere helft (nog eens ruim 1 hectare) wordt niet bemest en daar lopen de 5 paardjes tot die tijd natuurlijk. Maar wat is verstandig? Ik ben liever voorzichtig met mijn tinkers
Dank alvast voor jullie nuttige reacties