want dit is veelste te weinig,en omdat mijn paard al jaren kuilvoer van goede kwaliteit kreeg,Heb ik met de eigenaar van de pensionstalling erover gehad of ik kuil bij mocht voeren dat mocht,maar moest wel zelf voeren dat spul, nou prima want ik woon er dicht bij!
Nou doe ik dat al een half jaar zo. En dat gaat prima hij is niet meer mager...gelukkig
Nou is mijn vraag doe ik het zo goed of zouden jullie het schema veranderen,zo doe ik het dus nu: Hij gaat met de paarden smorgens om 8.30uur naar buiten soms nog eerder,Dan zet ik hem zelf rond 14,30uur binnen met hooi en kuil,zet ik hem tot 16.30uur buiten wanneer ze allemaal naar binnen gaan(dan uiteraard wel kuil met hooi om 16.30uur akls hij binnen komt) loopt hij de ouwehoeren met de andere paarden,omdat hij niets te doen heeft. En dan krijgen ze nog een keer hooi op stal om 22.00uur Dus nu heb ik het zo gedaan 14.30uur binnen met hooi en kuil en dan savonds nog een keer om 22.00uur hooi.
Of zouden jullie het zo doen voordat hij naar buiten gaat kuil voeren en tot 16.30uur buiten, en dan weer kuil met hooi en 22.00uur weer hooi
Het probleem is alleen wel dat de eigenaar op stal niet kan wachten totdat hij het kuil op heeft,en dus niet alles binnen heeft.En staat hij met de rest zolang buiten(van 8.30uur tot 16.30uur) dus loopt hij te vervelen wat zich vaak uit in bijtwonden en trapwonden omdat er geen gras is...Ben erg benieuwd of ik het zo goed doe hoor het graag....vr gr emaartje
sorry voor het lange verhaal