staart netjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovefenny

staart netjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 18:43

hallo,

kan iemand me uitleggen hoe ik een mooie glanzende staar zonder klitten en knopen krijg ipv. zo'n slierterige slordige staart? Clown

_BlackPearl_

Re: staart netjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:29

als je staart niet zo dik is, kan je het beste niet zo vaak uitkammen Knipoog 1x in de maand ofzo, en dan eerst antiklikt spul erin doen voor dat je het dan uitkamt Knipoog (bijvoorbeeld equi shine)
ook als je een staart zonder klitten wil en glazend sproei er beetje spul in Knipoog , en anders eerst goed wassen, en dan spul erin, en als dat is ingewerkt uikammen Knipoog
en je kan anders ook nog een vlecht erin doen, in de wei bijvoorbeeld, dan valt er lang niet zoveel haar uit Knipoog

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:38

Mij is altijd verteld dat als je met regelmaat de staart wast en deze daarna nat insprayt met (bv. Equishine) deze het mooiste blijft. Zelf doe ik het ook bij mijn paard (die heeft nl. een mega dikke staart) en hij blijft super mooi! Ook heb ik ooit eens ergens gehoord dat als je bodylotion erin doet hij mooi blijft maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd. (oja nog een heeeele goede tip voor als je MEGA veel klitten hebt en zelfs na veelvuldig wassen + insprayen ze er niet uit krijgt: Cockpit Spray (voor het dashboard van de auto) een beetje erin en de klitten vallen er zo uit! Haha! Succes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:54

-> VSW