shabrak optrekken in kamer...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:12

Ja ik trek de sjabrak ook altijd in de kamer.
Het zit volgens mij ook lekkerder, en anders gaat ze schudden omdat haar manen erdan strak onderzitten.

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:15

Yepzz doe ik ook

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:18

Ik doe het ook, is idd een gewoonte geworden

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:40

Sorry? Ik voel me nu best dom want ik weet niet waar het over gaat en het is me ook niet geleerd. Ik controleer wel altijd 2x of het sjabrakje goed zit, manen er onderuit halen, zorgen dat alle haren vlak liggen maar een sjabrak de kamer intrekken????? nèh... ik heb ook van die nepbonte dingen, in zadelvorm, maakt niet uit zeker. Verward

Winnetoe

Berichten: 131
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Puth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:54

ik heb het altijd zo gedaan, maar tijdens het rijden gaat het toch plat liggen. Wat daar aan te doen?
Geen idee!!!!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:57

Ik doe het ook... Ik heb blizz zijn pasd ( western) aangepast en er een schoft ruimt ingeknipt, maar de rand kan best hard op zijn schoft drukken dus haal ik de pad een beetje naar boven voor ik aansingel.. kleine moeite groot plezier?. Niet van levensbelang echter

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 13:18

Pellie schreef:
Sorry? Ik voel me nu best dom want ik weet niet waar het over gaat en het is me ook niet geleerd. Ik controleer wel altijd 2x of het sjabrakje goed zit, manen er onderuit halen, zorgen dat alle haren vlak liggen maar een sjabrak de kamer intrekken????? nèh... ik heb ook van die nepbonte dingen, in zadelvorm, maakt niet uit zeker. Verward


je trekt het shabrakje dan omhoog in de boom zeg maar (in de kamer) dat je bij de schoft je hand tussen zijn schoft en shabrakje kunt doen

ik denk dat er best veel kinderen zijn die het niet leren, want of sommige maneges doen ze het ook niet.
ik denk als je een eigen paard hebt, dat het dan misschien iets minder noodzakelijk is? Verward
maar bij de manegepaarden snap ik het wel, die lopen toch wel een paar uur achter elkaar.......