paardentaxi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 11:30

Weet iemand hoeveel een paardentaxi kost (per km, voorrijkosten etc.)?
En heeft iemand er ervaring mee. Het is voor binnen Nederland, voor twee paarden.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 13:20

Ik heb ervaring met een paardentaxi (Mars v.d. Beek uit Alkmaar) en hij bevalt me werkelijk uitstekend. Geen betere chauffeur als Mars en zijn trailers zijn ook van superkwaliteit. Echt een aanrader!

Ik zal je even een PB sturen met zijn tel.nr.

prijzen zijn geloof ik veranderd, dus die weet ik niet meer precies. Vroeger (vorig jaar) rekende hij 45 gulden voorrijkosten en dan per km (ik weet niet meer hoeveel). Naar de hoefsmid of wedstrijd rekent hij gewoon per uur (vorig jaar 50 gulden geloof ik).

Ik mag wel eens wat aan geheugentraining gaan doen, want ik weet het echt niet meer.... Ik word een daggie ouwer... Haha!

Groetjes Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 18:49

Ik had bij een paardentaxi uit de hoefslag opgevraagd wat het zou kosten om Pablo van Gorinchem naar Geleen te vervoeren. Dat kwam over de 500,=. Ik vond het vrij duur eigenlijk (heb ook wat anders gezocht)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:35

Ik ben met de paardentaxi afkomstig uit Harderwijk, vervoerd van Lelystad naar Kootwijkerbroek en terug plus wachttijd van ongeveer een uur, in totaal 250 gulden.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 00:23

Ik heb een merrie laten vervoeren door de Paardentaxi uit Harderwijk. Wel duur maar heel goed. Ze hebben vrij nieuwe trailers en goede auto's ervoor. Ze rijden door heel europa heen. Is een aanrader.