Vliegennetje...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janientje

Vliegennetje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 17:23

Ik vind al die vliegen zo zielig rondom de paardjes hun ogen, dus was van plan om vliegennetjes voor de mannen te kopen.
Maar vinden ze dat niet irritant? Het lijkt mij namelijk erg vervelend, van die sliertjes in mijn zicht Vork

Een masker durf ik niet, ik ben te bang dat er tóch een vlieg in komt en ze helemaal in de stress raken...

chrispy

Re: Vliegennetje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:25

wij hebben maskers en ze laten ze keurig om doen altijd het lijkt of ze weten dat dan niet die vliegen om hun ogen komen de vliegenmaskers sluiten mooi aan dus er kan geen vlieg onder komen Knipoog

heb ook van die sliertjes maar het valt me niet op dat het paard er aan geiriteerd is Knipoog

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:15

Maar nee, je helpt ze er alleen maar mee. Die van mij heeft een kleine voorpluk en dus ook last van de vliegen bij zijn ogen, en heeft dus ook een vliegenetje op.
Hij vind het allemaal prima. Lijkt gewoon op lang haar zeg maar, last hebben ze er niet van.
En anders zie je het vanzelf wel.
Zo'n masker vind mijn paard dus echt niks, daar blijft ie ook mee bezig totdat het af is en bij de sliertjes doet ie dat dus niet.

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:56

vliegen netje is prima ,, lijkt mij minder storend als vliegen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:25

ik heb van de week een masker gekocht, mijn paard was er heel blij mee! hij was helaas te klein, toen ik hem af deed probeerde meneer of 'ie hem toch niet op mocht (oren tegen masker duwden *LOL* heb toen gelijk een grotere gehaald....past ook niet perfect, maar hij heeft nergens last meer van. Heb ook sliertjes, maar mijne staat zonder halster in de wei, als ik buitenrijd doe ik hm om, geeft ie ook niets om

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 01:19

Die slierten moeten geen probleem voor het paard zijn lijkt me, anders gaan paarden met een lange voorpluk door een hel. Clown

Ikzelf ben niet zo pro maskers, het lijkt me gewoon geen fijn idee om zo'n lap op je hoofd te hebben als paard. Bovendien zien ze er ook minder door geloof ik.

chardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 07:47

mijn verzorgpony heeft zo een soort masker alleeen gaan de oren daar niet in hij vind het heel fijn!
we noemen hem altijd zorro met dat ding op:P

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 07:51

De mijne vind het verschikkelijk. Hij heeft ook geen voorpluk, dus ik dacht hem er een plezier mee te doen. Niet dus. Als ik er een vlecht in maak vind hij het trouwens niet erg, en functioneerd het vliegenfrontriempje ook.

Overigens heeft hij een tijd lang met een masker rondgelopen omdat hij een ooginfectie had. Merken ze niets van. Koop wel een zonwerende, die dingen worden warm.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 07:56

heb ook een vliegenmasker voor mijn paard, heb een bucas en dan de oren eruit geknipt aangezien mijn paard dat irritant vond Knipoog vind ze erg fijn, zijn niet zo hard en stug en geen last meer van vliegen Haha!
sliertejs voor het rijden buiten vind ik wel een goed idee, zat al te denken om zijn masker dan ook om te doen, maar idd zien ze minder door dat gaas (ook al houd je hem goed schoon) slierten zijn dan idd beter denk ja

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:34

Ze zien nog prima hoor Knipoog . Ik heb met die ooginfectie ook gereden met masker, werkt goed.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:00

dan ga ik dat toch eens proberen hoef ik tenminste niks meer aan te schaffen Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:54

Uiteraard wel zelf blijven opletten en sturen Knipoog

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:43

ik heb er personlijk alleen maar goede ervaring mee,mijn paard draagt nu iedere dag een vliegenmasker en ziet er alles mee hoor,hou het zelf maar eens voor je gezicht dan zie je zelf dat je er heel goed door heen kunt kijken.zorg er alleen wel voor dat je ereen hebt die goed past. succes. Knipoog

_Jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:17

Volgens mij vinden ze het alleen maar fijn,