Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
singasong schreef:Ik zou ook zeker niet gaan rijden met dit weer.
Staat jouw paard met deken op in de stal?
Er bestaat een middel; 'Edure' wat je paard voortdurend beschermt tegen insekten. Het schijnt erg goed te werken. Mss is dat wat voor jouw paard? Dan hoeft hij z'n deken i.i.g. niet meer op.
) mijn paard meerde malen langs zijn oog gestoken
Lekker even op de wei laten grazen daarna afgespoten en daarna weer op stal gezet. johen schreef:ga anders lekker met je paard wandelen. Ik ga met dit weer voor dat ik ga werken rijden ik zit er al om 6 uur op en rij tot 7 uur en dan af spuiten en om 8 uur ben ik op m'n werk.Het is ff afzien ,maar ja

tamaramt schreef:johen schreef:ga anders lekker met je paard wandelen. Ik ga met dit weer voor dat ik ga werken rijden ik zit er al om 6 uur op en rij tot 7 uur en dan af spuiten en om 8 uur ben ik op m'n werk.Het is ff afzien ,maar ja
staat je paard op een manege of penionstal??
mijn paard staat op een pensionstal waar je mag komen vanaf sochtends 9 uur tot en met savonds 22 uur
en zelfs als het wel zou mogen om zo vroeg te komen(mag dus echt niet maar goed) dan nnog zou ik het doordeweeks niet kunnen want mijn paard staat 6 km van mijn huis af in een ander dorp en de verbinding tussen deze 2 dorpen is bij spits die daar al rond half 8 begint echt niet te doen; er staan elke dag files van minimaal 2 km of meer
Hilde_q schreef:misschien iets heel doms maar kun je geen waaier fabriceren aan haar stal ? dan heeft ze continue frisse lucht, maar heb geen idee of het zou helpen eigenlijk.
ik rijdt smorgens tussen 8 en 11 , in ieder geval zeker voor 12 uur , daarna afspuiten en de weide op !
Hilde_q schreef:heb je geen binnenbak ? wel warmer maar wel daasvrij
johen schreef:gelukkig heb ik hier weinig last van dazen,wat een erg lijkt me dat.Je kunt dus niet eens een buitenritje maken