Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moet er eerst nog een paar keer afvallen
dus wie weet

Nog nooit werd er zo snel een paar laarzen uitgetrokken

. Maar ik lag dr niet naast, maar op de hals...... Was dat ff vergeten.....
)
Deed gelukkig geen pijn, ik rolde van m weg.

, 11 keer dus.
* 
En tot mijn grote verbazing heb ik er nooit wat aan overgehouden. Ook ben ik een keertje met Beer achterovergeklapt toen die ging steigeren. Oef dat was wel erg want toen werd ik wel een beetje bang. Maar gelukkig was dat al snel over.
En ja hoor, daar lagen we met me smoel vol zad
Hup weer erop en verder gereden. De 3e keer was eigenlijk niet leuk.. Ik was klaar met me les op de manege en ging toen naar huis stappen. Het was donker. Ik stapte zo in de berm en daar was een hele grote plas. Opeens kwamen er een stel van die poedersuiker marokkanen (sorry kan het niet laten
) en die begonnen heel hard te schreeuwen en 1 zo iemand had zo toet toet ding op ze fiets (weet ook niet hoe ik het anders moet beschrijven
). Nou dat moest er niet bij komen en Melano werd helemaal knetter. Hij sprong in het rond en hij kwam midden in de plas terecht plat op z'n bek, en ik er naast
. Helemaal nat en ik natuurlijk oerboos
Gelukkig waren die marokkanen al weg anders was ik ze eventjes met de zweep achterna gegaan
}> haha nee hoor
Maar ik was toen zo boos, echt koud dat het was! Nu kan ik er wel weer om lachen hoor