maar ik mag geen speciale shampoo voor paarden kopen van me ouders
kan ik dan ook gewone shampoo gebruiken ze heeft last van erg veel roos moet ik dan antiroos gebruiken wie helpt me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Delaja schreef:Ik zou als ik jou was toch echt paarden shampoo kopen, desnoods vraag je aan de eigenaar van je verzorgpaard of hij/zij iets kan regelen. Volgens mij is gewone shampoo namelijk helemaal niet goed voor een paard...
Maar dan gebruik ik wel babyshampoo, dat is toch wat zachter. Als je dat bij een baby niet zo goed uitwast of in de ogen komt is het niet zo een ramp, dus bij een paard dan ook niet lijkt me
just_kiki schreef:ik gebruik ook gewoon 'mensen' shampoo. niet de 'dure', maar die van de lidl ofzo. waar je ook je lichaam mee (kan) wassen. die is wat 'zachter'

EstherMe schreef:antiroos zou ik niet doen als ik jou was, dat is best sterke shampoo. Dat haalt dan nog meer de vetlaag weg denk ik (ik denk ook dat je dat bedoeld met roos)

Olster4ever schreef:just_kiki schreef:ik gebruik ook gewoon 'mensen' shampoo. niet de 'dure', maar die van de lidl ofzo. waar je ook je lichaam mee (kan) wassen. die is wat 'zachter'
mag ik wel anti roos gebruiken van het merk zwartskopf antiroos mild voor dagleijks gebruik mijn paard heeft last van roos en het verwijdert egt de hardnekigste roosplekken
als het mild is voor de huid kan ik het dan gebruiken